سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کلینیک یائسگی در بیمارستان آیت الله طالقانی

دکتر فلاحیان از راه اندازی کلینیک یائسگی (منوپوز) در بیمارستان آیت الله طالقانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر فلاحیان متخصص زنان و زایمان ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از دلایل راه اندازی کلینیک یائسگی (منوپوز)  اهمیت نگرش سلامت محور و توجه به بانوان میانسال و پیشگیری از بیماریهای سنین یائسگی است. 

وی افزود: ضرورت ایجاد یک کلینیک برای ارائه مشاوره به بانوان در سنین یائسگی و انجام اقدامات لازم در سطوح پیشگیری و درمان بیماری‌های این دوران احساس می‌شد از این رو این کلینیک در واحد کلینیک‌های زنان بیمارستان طالقانی راه اندازی شد. 

فلاحیان افزود: کلینیک مذکور به مشکلات کوتاه مدت یائسگی مانند گر گرفتگی، بدخوابی، افسردگی و مشکلات هورمونی می‌پردازد. همچنین توجه به مشکلات تاخیری یائسگی و میانسالی مانند پوکی استخوان، مشکلات ادراری و داخلی (قلبی و عروقی)، تشخیص زود رس و غربالگری سرطان‌ها از سایر اقدامات درمانی این کلینیک است. 

فلاحیان با بیان این مطلب که کلینیک یائسگی از پتانسیل و مشاوره با بخشهای دیگر برای ارتقای سلامت بانوان می‌انسال برخوردار استتاکید کرد:  هماهنگی‌های لازم برای ورزش‌های دوره می‌انسالی، آزمایش تراکم استخوان و درمان پوکی استخوان و..... تمهیداتی است که در این کلینیک پیش بینی و انجام شده است.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.