سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی در واکنش به خبر استعفای دسته جمعی اعضای کمیسیون اصل90

کمیسیون اصل ۹۰ هیچ نامه‌ای به هیئت رئیسه نداده است/ ضرورت بررسی راهکارهای حضور اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در کمیسیون تلفیق

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر استعفای دسته جمعی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ گفت: تا به این لحظه هیئت رئیسه مجلس هیچ نامه‌ای مبنی بر استفعای دسته جمعی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ دریافت نکرده‌اند.

ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در واکنش به خبر استعفای دسته جمعی اعضای کمیسیون اصل ۹۰، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: براساس آخرین تصمیمات مجلس مبنی بر شناسایی کمیسیون‌های تخصصی برای شرکت در کمیسیون تلفیق دو ترکیب در تعیین اعضا شکل گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با عضویت ۹ نفر به عنوان کمیسیون تخصصی به تصویب رسید و قرار شد از سایر کمیسیون‌ها هم سه نفر در کمیسیون تلفیق حضور داشته باشند.

صادقی تصریح کرد: براساس تصمیمات اخیر مجلس عملا و فقط کمیسیون‌های تخصصی می‌توانستند در تلفیق حضور داشته باشند که در بین این کمیسیون‌های تخصصی اسمی از کمیسیون اصل ۹۰ برده نشده است.

وی در ادامه تاکید کرد: دیدگاه ما این است که کمیسیون اصل ۹۰ می‌تواند یکی از کمیسیون‌های تخصصی حاضر در کمیسیون تلفیق باشد که یا باید این موضوع بازتعریف شود و یا به نوعی نقش این کمیسیون در کمیسیون تلفیق دیده شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در راستای عدم حضورش در کمیسیون تلفیق اعتراضاتی را به هیئت رئیسه داشته‌اند، بیان داشت: در حال حاضر مشغول بررسی اعتراضات اعضای کمیسیون ۹۰ مبنی بر عدم حضور این اعضاء در کمیسیون تلفیق هستیم که امیدواریم بتوانیم راهکارهایی را برای آن پیدا کنیم.

صادقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تا به این لحظه از سوی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ نامه استعفای دسته جمعی به هیئت رئیسه رسیده است یا خیر، گفت: تا این لحظه هیچ نامه‌ای از سوی اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر استعفای دسته جمعی نسبت به عدم حضورشان در کمیسیون تلفیق به هیئت رئیسه تحویل اده نشده است؛ ولی شاهد این بودیم که رئیس و اعضای این کمیسیون به دنبال پیگیری اعتراضات خود در مجلس بوده‌اند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: عضو ، هیئت ، رئیسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.