سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیاضی در نطق میان‌دستور:

حماسه 9 دی به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد/ اگر سعادت کشور را می‌خواهید، به داد آموزش و پرورش برسید

نماینده مردم نور و محمود آباد گفت: 9 دی از آن رو اهمیت دارد که به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد و مصداق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر است، دروغ بزرگی که منفعت‌طلبان، قدرت‌طلبان، دگراندیشان و بدخواهان نظام پشت آن سنگر گرفته بودند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور در مجلس در نطق میان‌‌دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه 14 دی اظهار داشت: نهم دی از آن رو اهمیت دارد که به صحنه‌سازی یک دروغ بزرگ پایان داد و مصداق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر است، دروغ بزرگی که منفعت‌طلبان، قدرت‌طلبان، دگراندیشان و بدخواهان نظام پشت آن سنگر گرفته بودند.
 
وی افزود: 9 دی روزی است که ملت ایران به برکت وجود رهبر انقلاب، راز هرزگی سیاسی در اردوگاه فتنه را برملا کردند و نقاب از چهره فتنه‌گران برداشتند.
 
نماینده نور بیان داشت: آیا ریش سفیدان سیاسی افتاده در دام فتنه برای این رسوایی خود پاسخی دارند و خوب است که به دامن ملت بازگردند.
 
فیاضی با اشاره به مسائل اقتصادی امروز کشور گفت: اگر دولت راه برون‌رفتن از مشکلات اقتصادی را در مدل دیپلماتیک می‌داند، راه را به بیراهه می‌رود و نتیجه این کار آمارهای کذایی کاهش تورم و رشد اقتصادی است که مردم از شنیدن آن به تحیر می‌خندند.
 
وی خطاب به رئیس‌ جمهور بیان داشت: در پذیرش آمارهای تکنوکرات‌ها و انقلابیون پشیمان که در بدنه دولت رسوخ کرده‌اند، تردید داشته باش، شانه‌های مردم در زیر چرخ ارابه‌های سرکش تورم در حال له شدن است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: آیا نمی‌خواهید فردای این کشور به دست دانش‌آموزان امروز تأمین شود، اگر سعادت این کشور را می‌خواهید، به داد آموزش و پرورش برسید و مشکلات معلمان را دریابید، والا فردای این کشور فردای دشواری است به چه علت دستور رتبه‌بندی معلمان در دولت بایگانی شده است؟
 
فیاضی اظهار داشت: رئیس‌جمهور در جشنواره تقدیر از کشاورزان برتر ساخت و سازمان زمین‌های کشاورزی را مورد انتقاد قرار داد، شما برای کشاورزان و برنج‌کاران شمالی چه کرده‌اید.  
 
وی تصریح کرد: مازندران با کمبود شدید آب، نداشتن سد و گرانی نهادهای کشاورزی چگونه می‌تواند قطب کشاورزی کشور تلقی شود، واردات برنج و گذاشتن آن در سبد کالا کمر کشاورزان را شکست آن وقت توقع آن که کشاورزان زمین‌های خود را نفروشند و در آن ویلاسازی نکنند را دارید؟ مگر می‌شود با زور سرنیزه مانع تغییر کاربری شد.
 
نماینده محمود آباد و نور خاطرنشان کرد: کسی وزیر کشاورزی را از خواب بیدار کند که به جای ترویج و حمایت از کشاورزی تخریب بناهای مجاز را در دستور کار قرار داده و می‌بینیم که صنعت مرغداری مازندران در حال نابودی است و اگر راست می‌گویید در برابر غول فساد واردات برنج بایستید نه در برابر کشاورزان.

انتهای پیام/
برچسب ها: نطق ، صحن ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.