سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"بهروز" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

همیشه آن‌هایی که می‌ترسند فریادشان بلندتر است/ رژیم صهیونیستی خود به خود مضمحل خواهد شد

معاون سیاسی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: همیشه آن‌هایی که می‌ترسند فریادشان بلندتر بوده و "رژیم صهیونیستی" یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایش وجود "ایران" قدرتمندی است که سال‌ها در منطقه حضور دارد.

"محمد حسن بهروز" معاون سیاسی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ در مورد  ادعاهای روزنامه "جروزالم پست" درباره حضور نیروهای ایرانی در مرزهای سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: همیشه آن‌هایی که می‌ترسند فریادشان بلندتر بوده و اسرائیل یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایش وجود ایران قدرتمندی است که سال‌ها در منطقه حضور دارد.
 
صهیونیست‌ها شکست خورده هستند

وی افزود: مهم‌تر از آن این که در مقابل غزه و حزب‌الله که قدرت آن‌ها اصلاً قابل مقایسه با جمهوری اسلامی نیست، صهیونیست‌ها شکست خوردند و این سخنان بیشتر برای مصرف داخلی است.
 
رژیم صهیونیستی خود به خود مضمحل خواهد شد

معاون سیاسی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها به این دلیل احساس ناامنی می‌کنند و با رعب و وحشت درونی که هر غاصبی دارد و شکست‌های پی در پی که متحمل شدند خود به خود مضمحل خواهند شد.
 
یک ادعای پوچ

روزنامه جروزالم پست: نیروهای ایرانی در مرزهای اسرائیل مستقر شدند


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه الکترونیکی روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» روز شنبه در خبری مدعی شد تصاویری در شبکه اجتماعی منتشر شده که حکایت از استقرار نیروهای ایرانی در مرزهای سرزمین‌های اشغالی دارد.

این روزنامه نوشت: توئیتی که در آن تصاویر سربازان سپاه پاسداران منتشر شده به تاریخ 25 دسامبر بازمی‌گردد.

«روزنامه جروزالم پست» مدعی شد این تصاویر در روز 17 دسامبر در وبلاگ منسوب به ارتش ایران منتشر شده و در مناطق جنوبی لبنان، "البقاع" و "بعلبک" گرفته شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.