سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درپی استعفای سرمربی تیم ملی والیبال بانوان

صدیقی: مربی خارجی نباید فقط اسمی باشد!

سیما صدیقی سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان از سمت خود استعفا کرد.

سیما صدیقی سرمربی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر یکسری مسائل شخصی دیگر فرصت همراهی و حضور در تیم ملی بانوان را نداشتم به همین دلیل از هم‌اکنون تا مسئولان به دنبال استفاده از نیروی جدیدی برای هدایت تیم ملی بانوان باشند.

وی یادآور شد: سال گذشته هم از اواسط کار دچار مشکلات و مسائل شخصی خود شدم وقتی موارد را با "داورزنی" رئیس فدراسیون در میان گذاشتم با وی در خصوص ادامه همکاری به توافق رسیدیم ولی در سال آینده دیگر نمی‌توانم با تیم ملی همکاری داشته باشم.

وی در خصوص گزینه جدید برای مربیگری در تیم ملی بانوان اظهار داشت: مسئولان فدراسیون خود بهتر می‌دانند که از چه مهره‌ای در شرایط کنونی برای هدایت دختران ملی‌پوش دعوت به همکاری کنند ولی باید بگویم که سطح کار والیبال بانوان اننخاب سرمربی را سخت می‌کند.

سرمربی مستعفی تیم ملی والیبال بانوان در ادامه در خصوص جذب مربی خارجی اظهار داشت: اجرای این طرح بسیار خوب و تاثیر گذار است اما به شرطی که مربی خارجی در نظر علمی و دانش هدایت بازیکنان در سطح مطلوبی باشد و فقط به صرف نام مربی خارجی، از وی استفاده نشود.

صدیقی سطح کیفی لیگ امسال را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: با توجه به پخش شدن ملی‌پوشان حتی رده‌های نوجوانان در تیم‌ها انگیزه بازیکنان را بالا برده است و آنها با شور و هیجان بیشتری کار را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.