سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفیان ملا مطرح کرد

معافیت مالیاتی برای تامین کنندگان مالی پروژه‌های تولیدی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: معافیت مالیاتی یکی از مشوق‌های مالی برای آورندگان نقدی در تامین مالی پروژه های تولیدی در نظر گرفته شده است.

عزت‌الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلایم در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص معافیت مالیاتی آورندگان نقدی برای تامین مالی پروژه های تولید که چهارشنبه صبح در صحن علنی مجلس بررسی شد، گفت: در بعضی از حوزه‌های اقتصادی علی‌رغم نیاز مبرم به سرمایه گذار یا افراد فعال مشغول به کار نداریم بر همین اساس  در تمام دنیا مرسوم است مشوق های مالی و غیر مالی را برای فعالیت هر چه بیشتر در آن در نظر بگیریم.

وی در ادامه به بیان مثال هایی در این زمینه پرداخت و گفت: سرمایه گذاری در مناطق محروم، سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی، در تولید کالاهای استراتژیک و در بخش سرمایه گذاری خارجی مشوق‌ها به صورت معافیت مالیاتی هستند و احتمال اضافه شدن دیگر مشوق‌ها در صورت بهبودی شرایط وجود دارد.

یوسفیان ملا در ادامه تصریح کرد: انتخاب این پروژه ها بر اساس نیاز وزارت صنعت معدن و تجارت صورت می‌گیرد. در حال حاضر این مصوبه به صورت کلی است و این گونه مصوبات نیازمند آیین‌نامه اجرایی است تا سایر موارد در آن به صورت کامل مشخص شود.

نماینده مردم آمل و لاریجان در پایان خاطر نشان کرد: به طور معمول آئین‌نامه‌‌ها حدود 3 ماه پس از تصویب قانون مشخص می‌شوند و امیدواریم سرنوشت این قانون مشابه سایر قوانین که آئین نامه اجرایی آنان نوشته نشد دچار نشود و تا سال آینده به مرحله اجرا برسد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.