سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوحیدری: برنامه‌های سرعتی رکاب زنان را آغاز کردیم

سرمربی تیم سرعتی دوچرخه سواری کشورمان گفت: برنامه‌های سرعتی رکاب زنان را تا شروع مسابقات قهرمانی‌ آسیا آغاز کردیم.

محمد ابوحیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ارتباط با اردوی آمادگی رکاب زنان پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: سومین مرحله اردوی آمادگی مسابقات قهرمانی‌ آسیا را به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد در شهر اهواز برگزار کردیم تا یک هفته مانده به این مسابقات تمرینات را در آن‌جا پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: پس از پایان مرحله اول و تشخیص سطح آمادگی بدنی رکاب زنان، برنامه‌های سرعتی را با رکاب زنان تمرین می‌کنیم تا به محور‌های بالای آمادگی رسند و با یک اطمینان کامل از کسب نتیجه رضایت بخش وارد این مسابقات شویم.

وی در خصوص وضعیت رکاب زنان خاطرنشان کرد: از اردوی اولی که رکاب زنان تمرین کردند تا امروز، با توجه به تایم‌هایی که در آخرین تایم گیری زدند، به 80 درصد آمادگی رسیده‌آند و این نتیجه کاملا برای ما رضایت بخش است.

ابوحیدری در پاسخ به این پرسش که آیا به ترکیب اصلی برای حضور در این مسابقات رسیده است یا خیر، بیان کرد: در بخش بزرگسالان، محمد دانشور، فرشید فارسی نژادیان، احسان خادمی و علی عسگری جزء 4 نفر اصلی هستند که به این رقابت‌ها اعزام می‌کنیم. در بخش جوانان نیز از 4 نفری که در اردو هستند، 3 نفر برای مسابقات انتخاب می‌شوند که هنوز به ترکیب اصلی نرسیده‌ایم.

سرمربی تیم ملی سرعتی کشورمان در ارتباط با اینکه آیا بازی تدارکاتی پیش از حضور در این رقابت‌ها خواهند داشت یا خیر، بیان کرد: به دلیل آن‌که فصل دوچرخه سواری پایان یافته است تا پیش از شروع این مسابقات بازی مهمی در آسیا برگزار نمی‌شود و تنها بازی تدارکاتی که خواهیم داشت به احتمال زیاد مرحله اول لیگ دوچرخه سواری فصل 94 است و پس از آن 10 روز مانده به این رقابت‌ها راهی تایلند می‌شویم تا رکاب زنان‌مان با شرایط آب و هوایی آن‌جا خود را وقف دهند.

وی در خصوص سطح کیفی مسابقات قهرمانی آسیا امسال نسبت به سال گذشته اظهار کرد: کسب سهمیه المپیک 2015 سبب می‌شود همه تیم‌ها با ارنج اصلی خود در این مسابقات شرکت کنند و این سبب بالا رفتن سطح کیفی این مسابقات می‌شود که قطعا با بازی‌های آسیایی از نظر اهمیت برابر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، قهرمانی ، آسیا ، رکاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.