سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام ملت های آسیا-استرالیا؛

ملی پوش استرالیا: استرالیا بدون شک قهرمان است

ژریناک ملی پوش استرالیا براین باور است که تیمش قهرمان این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در شرایطی که چیزی به آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی نمانده است به گمانه زنی‌ها برای پیش‌بینی قهرمان این دوره از رقابت‌ها آغاز شده است. اما ژریناک بازیکن تیم ملی استرالیا و باشگاه هال سیتی براین باور است که تیمش بدون شک قهرمان این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.  
 
وی در این خصوص گفت: من صددرصد اطمینان دارم که در مسیر خوبی قرار گرفته‌ایم و می‌توانیم به خوبی ظاهر شویم و در نهایت قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به کشور خود اختصاص دهیم. ما می‌دانیم سال گذشته چه اتفاقاتی رخ داده است. این بازی‌ها نیز این شرایط را دارند. اما ما به بازسازی همه چیزدست زده‌ایم و امیدواریم بتوانیم امتیازات این دیدارها را کسب کنیم.
 
بچه‌های تیم ما همگی با هم متحد هستند و در پی آن بچه‌های تیم ما همگی با هم متحد هستند و در پی آن هستند که کارشان را به درستی انجام دهند. این واقعا فوق العاده است که جام جهانی را پیش از این رقابت‌ها پشت سرگذاشته‌ایم این مانند رقابت‌ها (جام جهانی) برای ماست و شاهد حضور تیم‌ها در این رقابت‌ها هستیم که پیش از این در جام جهانی حضور داشتند.

ما به درک بالایی دست یافته‌ایم و می‌دانیم تا چه انتظارات را اضافه کرده‌ایم ما هم با تمام وجود آماده آن هستیم تا این مسئله را مدیریت کنیم چرا که به آن اعتقاد داریم و آن را باور داریم من هیچ مشکلی ندارم که این اتفاق رخ خواهد داد و چرا که اعضای تیم بسیار هیجان زده هستند و قصد دارند در خانه خود به یک افتخار بسیار بزرگ دست یابند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، لیگ ، دیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.