سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

نجات 8کوهنورد گم شده در ارتفاعات کوههای نایبند شهرستان طبس

8 کوهنورد بیرجندی در ارتفاعات کوههای نایبند شهرستان طبس خراسان جنوبی با تلاش نیروهای هلال احمر نجات یافتند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛8 کوهنورد بیرجندی در ارتفاعات کوههای نایبند شهرستان طبس خراسان جنوبی با تلاش نیروهای هلال احمر نجات یافتند .

رئیس جمعیت هلال اجمر خراسان جنوبی گفت: شب گذشته 8 کوهنورد بیرجندی که برای صعود به ارتفاعات کوههای نایبند به این منطقه رفته بودند راه را گم کردند .

خامسان افزود: در پی تماس یکی از این کوهنوردان با جمعیت هلال احمراستان ،بلافاصله 20نفر از نیروهای امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی درادامه گفت: عملیات نجات شب گذشته آغاز و بعد از گذشت 5 ساعت 4 نفر از انان در نزدیکی کوه پیدا شدند که یکی از آنهااز ناحیه پا دچار شکستگی شده بود.

خامسان گقت : بنابر این با تماس گرفته شده یک عدد هلی کوپتراز شهرستان کرمان به منطقه اعزام شد.وی افزود: فرد حادثه دیده بلافاصله با هلی کوپتر به بیمارستان امام رضای بیرجند منتقل شد که حال عمومی وی مساعد می باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین در ادامه گفت: 4 نفر دیگرنیزبا راهنمایی نیروهای هلال احمر بدون مشکل به پایین کوه آمدند.

خامسان خاطر نشان کرد: از افرادی که آشنایی با منطقه و ارتفاعات کوهستانی ندارند درخواست می شود برای عزیمت به کوه باافرادبا تجربه و راهنما به این ورزش تفریحی بپردازند و شماره های ضروری پلیس، هلال احمر و اورژانس را همراه خود داشته باشند.

روستای نایبند در 150کیلومتری شهرستان طبس واقع شده است.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.