سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر ورزشی بایرن:

شواین اشنایدر یک پدیده است

ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ معتقد است باستین شواین اشنایدر هافبک باوایایی‌ها یک پدیده و بازیکن استثنایی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت باستین شواین اشنایدر 12 سال با پیراهن بایرن مونیخ به بازی در بوندسلیگا پرداخت. قهرمانی را همراه با بایرن بدست آورده اما پس از بازیهای جام جهانی دچار مصدومیت بلند مدت شد. او همیشه یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم بایرن بود و در کسب 2 عنوان قهرمانی چمپیونز لیگ نقش مهمی برای باواریایی‌ها ایفا کرد.

ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن به 11 هفته دوری شواین اشتایگر از میادین ورزشی به دلیل مصدومیت اشاره کرد و گفت: او خیلی سخت تلاش کرد تا بار دیگر به میدان مسابقه برگرد.

تلاشهای شبانه‌روزی باستین من را تحت تاثیر قرار داد حالا هافبک بایرن مونیخ به قدرت جسمانی گذشته خود بازگشته و بار دیگر بازیهای زیبایی برای تیم ما انجام می‌دهد اراده شواین اشتایگر باید الگوی دیگر بازیکنان قرار بگیرد.

برپایی اردوی آمادگی بایرن در قطر

سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ در ادامه از برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم در قطر خبر داد در این اردو دیدارهای تدارکاتی هم برنامه‌ریزی شده اما هنوز نام تیمهای که مقابل قرار می‌گیرد اعلام نشده است.

سامر در مورد وضعیت مصدومان تیم گفت: هوگلر بد استوبر پیشرفت زیادی کرده و از روزهای نخست ژانویه در تمرینات تیم حاضر می‌شود دیوید آلابا به چند روز دیگر احتیاج دارد اما می‌تواند در اردوی تدارکاتی همراه تیم بوده و تمرینات انفرادی را پیگیری کند.

تاریخ بازگشت فلیپ لام به ترکیب بایرن مونیخ تغییر نکرده و بین نیمه فوریه تا روزهای پایانی آن آماده بازگشت به میدان خواهد بود. در رابطه با وضعیت مارتینز و تیاگو زمان دقیقی برای بازگشت به میدان اعلام نشده و باید در انتظار انجام چند آزمایش پزشکی تکمیلی بود.

لازم به ذکر است بایرن مونیخ قهرمنی بی‌رقیب نیم فصل بوندسلیگا شد اما یکی از بدشانس‌ترین تیم های این فصل به دلیل مصدومیت پیاپی بازیکنان اصلی تیم بود.

وجود بازیکنان مصدوم متعدد در بایرن مونیخ موجب شد این تیم در بوندسلیگا و چمپیونز لیگ عقب نشینی کند و در هر 2 رقابت نمایش مقتدرانه‌ای از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.