سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاوره ول بک به هم تیمی‌هایش: باید جایگاه آرسنال در جدول تغییر کند

دنی ول بک بازیکن باشگاه آرسنال براین باور است که جایگاه آرسنالی‌ها در جدول باید تغییر کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: دنی ول بک بازیکن باشگاه آرسنال که درفصل نقل و انتقالات تابستانی از نیمکت منچستر یونایتد رهایی یافت و راهی آرسنال شده است فصل درخشانی را به همراه این باشگاه سپری کند. در دیدار رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ پریمیر انگلیسی موسوم به لیگ جریره موفق به گل‌زنی شد و توانست در برد تیمش و پیروزی برابر وستنهام یونایتد سهم بسزایی داشته باشد و این در حالی بود که تمامی تیم‌های مدعی در این لیگ نظیر چلسی، سیتی و یونایتد برابر حریفان خود متوقف شدند.

دنی ول بک بازیکن باشگاه آرسنال در این خصوص گفت: مهم‌‌ترین چیز برای ما این است که بر روی مسابقات آینده خود تمرکز کنیم، ما نمی‌توانیم فرصت را از دست دهیم. ما فقط باید این اطمینان را داشته باشیم که برای حضور خود در هر مسابقه‌ای از آمادگی کامل برخوردار هستیم. پیروزی برابر وتنهام ما را به جایی رساند که بر این باور باشیم می‌توانیم به جای که نیاز داریم و می‌خواهیم دست یابیم و ما را تا بالای جدول بالا کشاند. ما می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم امتیاز کسب کنیم و تیم‌های که در اطراف ما هستند را تحت فشار قرار دهیم.

گفتنی است: باشگاه آرسنال با پیروزی برابر وستهام در پایان هفته نوزدهم رقابت لیگ پریمیر انگلیسی موسوم به لیگ جزیره موفق شد به جایگاه پنجم رقابت‌های لیگ برتر دست یابد و با امتیاز 34 با تیم سواتهمتن که این فصل درخشان ظاهر شده است با تفاضل گل در جایگاه پنجم قرار گیرد. آرسنالی‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر جزیره در هفته بیستم به مصاف تیم سواتهمپتن خواهند رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: ول بک ، آرسنال ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.