سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

السیسی: باید با افکار افراطی که به اسلام و مسلمین ضربه می‌زند، مقابله شود

عبدالفتاح السیسی خواستار انجام سخنرانی‌های دینی همسو با مقتضیات زمانه و نیز مقابله با افکار افراطی و اشتباهی شد که به اسلام و مسلمین ضربه می‌زند و امت اسلامی را ویران می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "رای الیوم"؛ رئیس جمهور مصر عبدالفتاح السیسی خواستار انجام  سخنرانی‌های دینی همسو با مقتضیات زمانه و نیز مقابله با افکار افراطی و اشتباهی شد که به اسلام و مسلمین ضربه می زند و امت اسلامی را ویران می‌کند.

السیسی که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در سالن کنفرانس دانشگاه الازهر صحبت می کرد گفت: باید با افکار افراطی که به اسلام و مسلمین ضربه می زند و امت اسلامی را ویران می سازد مقابله کرد؛ او مسئولیت انجام این ماموریت را برعهده علماء دانشگاه الازهر و اداره اوقاف مصر نهاد و آز آنان خواست تا خظابه های دینی دوباره احیاء شوند.

السیسی همچنین گفت همگی باید از اخلاق، صفات، دستورات، گفتار و کردار پیامبر اکرم(ص) تاسی گیریم و در ادامه از افکار افراطی در نزد برخی افراط انتقاد نمود و مجددا بر اهمیت احیای خطابه دینی واقعی که با مقتضیات زمانه همسو باشد و اقدامات افراطی را رد می کند تاکید کرد.

او در پایان میلاد پیامبر اکرم(ص) و میلاد حضرت مسیح(ع) را به تمامی مسلمانان و مسیحیان جهان تبریک گفت و از همگی خواست تا این جشن ها را براساس ارزش های والای انسانی که باعث پیشرفت بشر می گردد برگزار نمایند.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.