سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با تلاش نیروهای انتظامی؛

انهدام 18 کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی طی 2 سال درارومیه

مشاور عالی استاندار در امور انتظامی ‌آذربایجان‌شرقی گفت: پیروان مواد مخدر و مفاسد اجتماعی از هیچ راهی برای رسیدن به اهداف پلید خود فرو‌گذار نخواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سردار محمد علی نصرتی در جلسه رسیدگی به مشکلات مربوط به مواد مخدر در هشترود خاطر نشان کرد:عامل همه خرابکاری‌ها در جهان بخصوص کاشت، برداشت و توزیع مواد مخدر، آمریکاست که بیش از 90درصد تریاک تولید شده در افغانستان را مدیریت می‌کند.

وی افزود: لابراتوارهای تولید مواد مخدر صنعتی توسط استکبار جهانی و هم پیمانانش در اختیار افراد سود جو و کشورها قرار می‌گیرد و می‌خواهد با این کار و تولید مواد افیونی جدید مانند شیشه و مواد دیگر بی غیرتی محض را در دنیا ترویج کند و به تنهایی تبدیل به حاکم مطلق جهان گردد.

دبیر شورای هماهنگی استانداری ادامه داد: در سال گذشته 15 کارگاه و در سال جاری 3 کارگاه ساخت مواد مخدر صنعتی در استان آذربایجانشرقی شناسایی و متلاشی شده و تولید اینگونه از مواد در سال 93 کاهش 70درصدی را به خود دیده است.

وی ادامه داد: مسئولین باید به حکم انسانی خویش و مقید بودن به دین مبین اسلام اولویت اول کاری خود را جلوگیری از فقر و فحشا قرار دهند تا جوانان این مملکت اسلامی در فساد و منجلاب فرو نروند.

وی گفت: پاسداری از دستاوردهای انقلاب و امام راحل باید در اولویت باشد، اما متاسفانه برخی از مدیران نظام در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از تولید و توزیع آن کوتاهی کرده‌اند که باید جوابگو باشند.

نصرتی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با مواد مخدر تاکنون 4000 شهید و 12 هزار جانباز را تقدیم این مملکت کرده است.



انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، مخدر ، صنعتی ، کارگاه ، مفاسد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.