سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام حجت قلعه نویی با قدیمی های تیم

اعتراض به نیمکت نشینی ممنوع!

قلعه نویی قصد دارد تیمی متفاوت را راهی مسابقات نیم فصل دوم کند اما این در حالی است که وی احتمال ایجاد حاشیه در تیمش را می دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سرمربی تیم استقلال در ابتدای فصل تصمیم گرفت بازیکنان جوان را برای استقلال جذب کند زیرا در فصل گذشته بدلیل اعتماد به پا به سن گذاشته ها دچار مشکل شد و انتقادات زیادی در مورد وی مطرح شد اما این مربی در جذب نیروهای جوان نیز موفق نبود.

گفتنی است قلعه نویی برای نیم فصل دوم بازهم برای جذب قدیمی و پا به سن گذاشته های استقلال اقدام کرد و عنایتی و طالبلو را به تیم بازگرداند تا وی را در ادامه مسابقات همراهی کنند و شرایط را به نفع وی و تیمش پیش ببرند.

شایان ذکر است این مربی اما پیش از شروع مسابقات از عملکرد این نفرات اطمینان ندارد به همین دلیل با بازیکنان قدیمی خود اتمام حجت کرده است تا آنها توقع بازی کردن در هر شرایطی را نداشته باشند و برای بازی و حضور در ترکیب استقلال تلاش کنند.

اعلام شده که قلعه نویی با این بازیکنان اتمام حجت کرده و به آنها گفته است که نباید در صورت نیمکت نشینی به مربی تیم اعتراض کنند و استقلال را در روزهای حساس لیگ به حاشیه ببرند و این در حالی است که بازیکنان جدید تیم مدعی شدند در این مورد کاملا آماده هستند و قرار نیست که به نمیکت نشینی اعتراضی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.