سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محله درکه به منطقه یک پیوست

شهردار منطقه یک از پیوستن محله درکه به منطقه یک خبر داد.

مجتبی یزدانی، شهردار منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیوستن محله درکه به منطقه یک اظهار داشت: محله درکه یکی از محله‌های مذهبی تهران و سادات نشین است که پس از پیگیری‌های مسئولان شهری به طور کامل از منطقه 2 جدا و به منطقه یک الحاق شد و به عنوان قطب مذهبی و فرهنگی، فعالیتهای عمرانی، ترافیکی، اجتماعی در آن با جدیت آغاز شده است.

وی بیان کرد: سعی شده در اجرای طرح‌های شهری پیوست اجتماعی با هدف کسب رضایت شهروندان در نظر گرفته می شود تا امکانات برای ساکنان فراهم شود.

یزدانی، اظهار داشت: وجود ترافیک در روزهای پایانی هفته در درکه از مهمترین مشکلات اهالی این محل است و ساماندهی ترافیک محله در حال بررسی است تا با اجرای طرحهایی چون دور برگردان اصلاحات هندسی معابر، نظم ترافیکی وضعیت تردد در این محدوده ساماندهی شود.

وی تصریح کرد: نصب مخازن جدید زباله، لایروبی 3 هزار متر طول از مسیر درکه، رنگ آمیزی 3 هزار طول از جداول رنگ آمیزی مخازن از اقدمات اجرا شده است.

یزدانی، افزود: قرار بر این شد که پرونده‌های شهرسازی، محله درکه از منطقه 2 با تایید مسئول شهرسازی ناحیه، شهردار ناحیه، معاون شهرسازی، حراست و بازرسی منطقه دو و یک تحویل این منطقه شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: درکه ، منطقه یک ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.