سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در یک اقدام ضربتی؛

111 قلیان‌سرا در ایلام پلمپ شد

جانشین فرمانده انتظامی ایلام از کشف بیش از پنج کیلوگرم مواد مخدر و پلمپ 111 قلیان‌سرا در ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،حسن سماواتی اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مواد مخدر استان از ورود یک محموله افیونی به استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان چرداول موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از چند روز کار اطلاعاتی مبنی بر ورود یک محموله افیونی از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان چرداول، کنترل گذرگاه‌ها و ورودی‌ها منتهی به استان با دقت بیشتری انجام گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی ایلام گفت: حین کنترل خودروهای عبوری، ماموران حاضر در ایست و بازرسی پل سیمره کامیون بنز نارنجی رنگ حامل مواد مخدر را توقیف کردند.

سماواتی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی کامیون به ستاد شهرستان انتقال داده شد و در بازرسی از کامیون مقدار 5 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در اکسل‌های چرخ‌های جلو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر هستند قاطعانه برخورد می‌کند، ادامه داد: پلیس با سلب‌کنندگان آسایش و امنیت مردم برخوردی جدی دارد.


جانشین فرمانده انتظامی ایلام از امحاء 662 قلیان و پلمب 111 قلیان سرا در استان ایلام خبر داد و گفت: طی یک هفته گذشته عملیات پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با محوریت قلیان سراها در شهر ایلام به مرحله اجرا درآمد.

وی با موفقیت آمیز خواندن این طرح اظهار داشت: در این هفته تعداد 111 قلیان‌سرا که فاقد مجوزهای بهداشتی بوده و به محل تجمع اراذل و اوباش تبدیل شده بودند پلمب شد و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

سماواتی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 41 نفر از اراذل و اوباش خطرناک و سابقه‌دار نیز شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ایلام با تاکید بر استمرار اجرای این طرح در ماه‌های آتی به صاحبان قلیان‌‌سراهای سنتی در ایلام هشدار داد که در صورت عدم قوانین و مقررات صنفی و عدم اخذ مجوزهای بهداشتی با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری 7 سارق و کشف 15 سرقت در شهر ایلام خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش وقوع سرقت در شهرستان ایلام و تماس‌های مکرر مردم با پلیس 110، با فعال کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: در این راستا ماموران مخفیگاه سارقان حرفه‌ای که وسایل داخل خودرو و منزل را مورد دستبرد قرار می‌دادند با شگردهای خاص پلیسی شناسایی کردند.

سماواتی تصریح کرد: صبح امروز در یک عملیات موفق پلیسی هفت نفر از سارقان دستگیر شده و در بازجویی‌های اولیه به 15 فقره سرقت اعتراف کردند که اموال کشف و تحویل مالباختگان شد.

وی ادامه داد: در آسیب‌شناسی و علت انگیزه ارتکاب بزه از جانب سارقان، علاوه بر اعتیاد و تامین نیاز مالی، بی‌توجهی مالباختگان به هشدارهای پلیسی و پارک خودرو در مناطق تاریک بوده که لازم است مردم توصیه‌های پلیسی را مد نظر قرار داده و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ایلام ، مخدر ، افیونی ، بازرسی ، قلیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.