سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادعادل در ششمین کنگره سراسری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

دشمن می‌خواهد وانمود کند همه چیز به نتیجه مذاکرات بستگی دارد/اگر در مذاکرات هم به توافق برسیم با پایین آوردن قیمت نفت به ما ضربه اقتصادی می‌زنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فشار اقتصادی دستور کار دشمنان برای هجمه به نظام جمهوری اسلامی در شرایط کنونی است تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط فعلی به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی باید از حربه فشار اقتصادی استفاده کنند و در این مسیر برای تبلیغات روانی نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در ششمین کنگره سراسری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به حماسه عظیم 9دی گفت: 9 دی 88 یک اتمام حجت از طرف مردم با بیگانگان و فعالان سیاسی بود.
 
وی با اشاره به مختصات کنونی ایران در جغرافیای انقلاب اظهار داشت: در 36 سال اخیر تجربه ما بیشتر شده است و به موازات آن تجربه دشمنان ما نیز افزایش یافته است.
 
حداد عادل با اشاره به تلاش دشمنان در طول این سال‌ها برای کسب آگاهی از منشا انقلاب اسلامی گفت: در طول این 36 سال چندین کنفرانس بین‌المللی برای شناخت تشیع و منشا انقلاب اسلامی ایران در کشورهای غربی برگزار شده است.
 
وی با بیان این که فشار اقتصادی دستور کار دشمنان برای هجمه به نظام جمهوری اسلامی در شرایط کنونی است تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط فعلی به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی باید از حربه فشار اقتصادی استفاده کنند و در این مسیر برای تبلیغات روانی نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده‌اند.
 
حداد عادل ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا چنین القا کند که مرگ و حیات ملت ما به تصمیم آمریکا برای لغو یا افزایش تحریم‌ها بستگی دارد و این امر مختص به زمان فعلی نیست بلکه از دو سال پیش نیز دشمنان این خط را در دستور کار قرار دادند.

حداد عادل با اشاره به شعارهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 92 بیان داشت: من در انتخابات اخیر توجه داشتم که گفتمان غالب کاندیداها محور قرار دادن مسائل اقتصادی بود و این درحالی بود که برجسته کردن مسائل اقتصادی خواست که دشمنان ما است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهانه بودن مسائل هسته‌ای اظهار داشت: دشمن با پایین آوردن قیمت نفت نشان داد که اگر در مسئله هسته‌ای هم به توافق برسیم و تحریم‌ها لغو شود بازهم به فشار اقتصادی امیدوارند.
 
وی تصریح کرد: دشمن در قضیه کاهش قیمت نفت هدف خود را فشار اقتصادی و مدیریت افکار عمومی ایران ترسیم کرده است و می‌خواهد از این طریق مردم را به جان هم بیاندازد و راهکار مقابله با این مسئله هم اتخاذ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.  
 
حداد عادل با بیان اینکه دشمن برای تأثیرگذاری در سیاست داخلی و انتخابات ایران برنامه‌ریزی کرده است گفت: تنها راه مقابله با دشمن محور قرار دادن اصول اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی باید گفتمان حاکم بر تمام فعالیت‌های کشور شود و باید توجه داشت که اقتصاد مقاومتی بدون سبک زندگی اسلامی محقق نخواهد شد.  
 
وی ادامه داد: در مقابل فشاری که دشمن در عرصه اقتصادی به انقلاب اسلامی وارد می‌کند ایران هم میدان‌های اقتدار تازه‌ای را تجربه می‌کند و نفوذ ایران در عراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین گواه این مدعا است. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی را نمادی از اقتدار منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: در سه دهه پیش به دست صدام از داخل عراق شبانه‌روز به سر ملت ما بمب و موشک می‌بارید اما امروز به برکت خون شهیدان و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای این انقلاب به آن درجه از اقتدار رسیده است که در مراسم اربعین بیش از یک‌ونیم میلیون نفر از مردم کشورما به آسانی به سایر مسلمانان در عراق می‌پیوندند.
 
حداد عادل رمز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ایمان و صداقت انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: در همین چند سال اخیر برخی مبارزان فلسطینی حرف‌های نامربوطی را علیه ایران مطرح کردند اما رهبری بدون توجه به این حرف‌ها و در نهایت صداقت اعلام کردند که ما از حمایت مردم مظلوم فلسطین کوتاه نمی‌آییم و نتیجه‌ این حمایت هم در جنگ 50 روزه غزه آشکار شد.  
 
حداد عادل در ادامه بار دیگر به توطئه اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: ما امروز وارد یک مصاف جدی شده‌ایم و آن مصاف اقتصادی است و باید متوجه باشیم که دشمن با اهرم فشار اقتصادی نتواند در صفوف ما ایجاد تفرقه کند و انقلاب را از مسیر خود خارج سازد.  
 
حداد عادل با بیان اینکه من نمی‌خواهم پرونده انتخابات گذشته و شکاف‌های ایجاد شده را باز کنم و نمک بر زخم تفرقه بپاشم گفت: اصول‌گرایان هرگاه در انتخابات دست به دست هم دادند و متحد شدند پیروزی را نصیب خود کردند.
 
وی ادامه داد: امروز رقبای اصول‌گرایان طعم شیرین پیروزی را به واسطه وحدت چشیده‌اند و در نتیجه ما هم باید طعم تلخ شکست به واسطه تفرقه را چشیده باشیم.  
 
نماینده مردم تهران و مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در انتخابات پیش‌رو مهم نیست که کدام شخص یا سلیقه اصول‌گرایی پیروز شود بلکه مهم این است که مجلس آینده در خط امام و رهبری قرار داشته باشد.  
 
وی با اشاره به اینکه با گمنامی می‌توان به انقلاب بیشتر خدمت کرد بیان داشت: همه طیف‌ها و تشکل‌های اصول‌گرایی باید توجه کنند که مهمترین نکته حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با این طرز فکر اصول‌گرایان باید متحد شوند.  
 
حداد عادل در پایان سخنان خود به راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی و عدم پوشش خبری این تجمع عظیم از سوی برخی روزنامه‌های مدعی‌ اصلاح‌طلبی اشاره داشت وخاطر نشان کرد: معنای این عدم برجسته‌سازی تجمع میلیونی اربعین از سوی برخی رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی آن است که اصول‌گرایان مراقب باشند و با اتحاد و همگرایی خود پرچم انقلاب را بدست این گروه ندهند.  

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.