سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفندهای شبانه،

افزونه ای برای مدیریت زمان وبگردی +دانلود

گاهي اوقات براي کاربر مهم است که چه زماني را صرف گشت و گذار در اينترنت کرده است و مي خواهد با در دست داشتن زمان، کارهاي خود را مديريت کند.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، افزونه ای که امشب معرفی می کنیم، timeStats نام دارد و مي توانيد با نصب آن روي مرورگر کروم، از مدت زمان اينترنت گردي خود مطلع شويد.

گاهي اوقات براي کاربر مهم است که چه زماني را صرف گشت و گذار در اينترنت کرده است و مي خواهد با در دست داشتن زمان، کارهاي خود را مديريت کند. با نصب اين افزونه ديگر لازم نيست مدام به ساعت دستي يا ديواري خود نگاه و به طور ثانيه اي آمار را يادداشت کنيد بلکه تنها کافي است اين افزونه را با مراجعه به فروشگاه افزونه هاي کروم، نصب کنيد و از آن بهره مند شويد.

در اين افزونه کاربردي حتي مي توانيد به تفکيک آدرس سايت ها به طور دقيق حتي ثانيه شمار از مدت زماني که از هر سايتي استفاده کرده ايد، اطلاع پيدا کنيد.

براي دانلود اين افزونه به آدرس https://chrome.google.com/webstore/category/apps برويد و با جست وجوي نام آن در کادر جست وجو، به صفحه دانلودش دسترسي پيدا کنيد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۸:۰۵ ۱۱ تير ۱۳۹۷
با سلام
آیا افزونه ایی وجود داره که تمام سایت ها را بلاک کنه و فقط سایت که به آن افزوده می شه رو بازه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟