سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقلال و مشکلات مالی بسیار زیاد؛

هیچ یک از جدیدها پول نگرفتند!

اعضای تیم استقلال با اوضاع خاصی روبرو هستند زیرا مشکلات مالی در این تیم بیداد می کند و افشارزاده نیز این مشکل را حل و فصل نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شرایط در تیم استقلال به گونه ای پیش می رود که مشکلات مالی اعضای این تیم را اذیت می کند و مسوولان این تیم با شرایط خاصی مواجه هستند که باید این مشکل را حل و فصل کنند.

گفتنی است این مشکل علاوه بر اعضای قدیمی تیم شرایط برای اعضای حاضر در تیم و بازیکنان جدید نیز سخت و مشکل ساز است زیرا مسوولان شرایط خوبی برای پرداخت پول ندارند و این موضوع اوضاع را برای این اعضا در تیم تغییر داده است و تنها با وعده قرارداد امضا کردند و این موضوع نیز در ادامه در تیم مسئله ساز می شود.

شایان ذکر است هیچ یک از بازیکنان تیم استقلال که به تازگی با این تیم قرارداد امضا کردند پول نگرفتند و این موضوع مسئله ساز است زیرا برای هفته بعد از مسوولان قول گرفتند. البته اعضای مسوول تیم از جانب عنایتی و طالبلو خیالشان راحت است زیرا ایندو بازیکن مشکل مالی نداشتند و اعلام کردند به پول فکر نمی کنند.

این در حالی است که افشارزاده نیز در حالی که مشکلات مالی در این تیم جدی شده است راهی سفر امریکا و کانادا شده است تا خود را از فشار فعلی دور کند اما در نهایت این مدیریت تیم است که باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.