سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدوديت های ترافيكي پایان هفته اعلام شد

از یکطرفه شدن محور کرج چالوس تا ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور هراز

معاون عملیات و ترافیک پلیس راه کشور به تشریح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی پایان هفته پرداخت.

سرهنگ رضا سلبی معاون عملیات و ترافیک پلیس راه کشور،در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: تردد موتور سيكلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 93/10/10 تا ساعت 24 روز جمعه مورخ 93/10/12 از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.
 
وی در ادامه افزود: تردد انواع تريلر و كاميون از محور كرج- چالوس كماكان ممنوع است همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه مورخ 93/10/12 از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 كيلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به صورت يكطرفه خواهد بود.
 
 این مقام مسئول پلیس در خصوص محور هراز گفت:  علاوه بر اینکه تردد تمام تريلرها ازمحور هراز كماكان ممنوع است ، تردد تمام كاميونها و كاميونت ها به استثناي حاملان موادسوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه  مورخ 11،12و93/10/10از محور هراز ممنوع است.
 
 
سرهنگ سلبی تصریح کرد:در محور دماوند تردد تمام تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 تا 24 روز جمعه مورخ  93/10/12  از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.