سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن؛

ترافیک معضل اصلی شهر رودهن

ترافیک در این منطقه با وجود افزایش موج تردد وسایل نقلیه به خصوص کامیون ها با افزایش آمار تصادف به معضل اصلی شهر رودهن تبدیل شده است.

علی رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهر رودهن گفت :موج تردد روزانه ده هزار دانشجو و افزایش جمعیت به جهت سر ریز جمعیت پایتخت و واگذاری مسکن مهر به متقاضیان مشکلات زیادی را در این منطقه به خصوص در حوزه حمل و نقل با پیامد هایی مانند افزایش آمار تصادفات ایجاد کرده است .

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با اشاره به نقش رودهن به عنوان شاهراه مواصلاتی تهران به استانهای سمنان و مازندران از طریق جاده های فیروزکوه و هراز تصریح کرد : عبور جاده های ترانزیتی از مرکز شهر رودهن مشکلات ترافیکی را دو چندان کرده است.

عسگری با تاکید بر وضعیت مجهول کمربندی شمالی رودهن ، اضافه کرد : احداث کمربندی شمالی رودهن نیاز به همت بلند دولت تدبیر و امید در بحث رفع این معضل دارد و در انتظار نیم نگاهی از دولت مردان در حل این خلاء زیر ساختی در حوزه حمل و نقل رودهن می باشیم .

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با تشریح برنامه های شورای اسلامی این شهر در حوزه فعالیت های عمرانی ، ابراز داشت : فعالیت های عمرانی در بحث ساخت و ساز ها در راس سیاست ها و مدیریت شورا اسلامی رودهن در محدوده اعمال نظارت های دقیق مطابق با قوانین تعریف شده است .

عسگری در ادامه این مطلب افزود : کنترل ساخت و ساز های غیر مجاز نیز در این شهر یکی دیگر از شاخه های نظارتی شوراست که در این راستا کمیته ای نظارتی مربوطه در شهرداری زیر نظر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رودهن وظایف نظارتی خود را به نحو مطلوبی انجام می دهند .

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن ساماندهی ورودی و خروجی شمال و جنوب و شرق رودهن و به خصوص محدوده دانشگاه آزاد اسلامی و آزاد سازی و جدول گذاری پیاده رو ها ی شهر را جزء سیاست های عمرانی شورا برشمرد و اظهار داشت : مرمت و بازسازی در اولویت برنامه های عمرانی شورای اسلامی شهر قرار دارد .

عسگری در خاتمه اظهار داشت : برخورد در حوزه عمرانی با متخلفان در حوزه ساخت و ساز های غیر مجاز نیز در رودهن شکلی واقعی دارد و در این راستا از ساخت و ساز های بی رویه جلوگیری می شود .

شایان ذکر است شهر رودهن در ایام نوروز دو سوال متوالی بعد از شهر چالوس دومین شهر پرتردد کشور شد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.