سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از آثار خبری برتر در مسابقه راپمی:

کسب مقام سوم خبرنگار باشگاه خبرنگاران در کارگاه آموزشی تخصصی محیط زیست دریایی

در پایان کارگاه آموزشی تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی تقدیر شد که ترانه هراتیان از باشگاه خبرنگاران مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پی فراخوان 25/8/93 مبنی بر ارسال آثار برجسته خبرنگاران رسانه های گروهی در قالب گزارش، یادداشت، مقاله و اخبار در حوزه حفاظت از محیط زیست دریای عمان و خلیج فارس عصر روزگذشته (سه شنبه نهم دی ماه) از آثار برگزیده درکارگاه تخصصی محیط زیست دریایی و نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی که با حضور پروین فرشچی معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، حسن محمدی هماهنگ کننده سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریایی(راپمی) و تعدادی از مدیران حوزه معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در مدیریت سواحل و تالاب های ساحلی برگزار شد، تجلیل به عمل آمد.

براساس این گزارش، اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است؛

رتبه اول را به طور مشترک زهرا کشوری از روزنامه ایران با اثری به نام حراج بزرگترین جزیره خلیج فارس در سال های گذشته، کیوان هوشمند مدیر مسئول پایگاه خبری دیدبان محیط زیست و حیات وحش با اثری به نام آلودگی خلیج فارس توسط سکو های نفتی مستقر در پارس جنوبی کسب کردند.

رتبه دوم این مسابقه نیز به صورت مشترک توسط نادره وائلی زاده از روزنامه همشهری استان خوزستان با اثری به نام آیا قاتل سرخ در خوزستان ماندنی می شود  و مهدی آیینی از روزنامه جام جم با یاداشتی به نام مانگرو،جنگل فراموش شده را کسب کردند.

ترانه هراتیان از باشگاه خبرنگاران با اثری به نام خلیج فارس خشکیده تنها لکه سبز خود را به نظاره نشسته است و رامین نعمتی از روزنامه گسترش صمت با گزارشی به نام الگوی جدید تعادل اکولوژیک برای حفظ محیط زیست خلیج فارس به طور مشترک رتبه سوم این مسابقه را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.