سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفائی: مترجم لیو تلفنی تمرینات‌ را به ملی‌پوشان گوشزد‌ می‌کند

دبیر کمیته‌ روئینگ‌ گفت: مترجم لیو تلفنی‌ تمرینات‌ را از لیو می‌پرسد و به ملی‌پوشان گوشزد می‌کند تا بدنشان افت نکند.

صفائی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 4 نفر از ورزشکاران روئینگ‌ که مقرر شده‌ بود در کسب سهمیه المپیک شرکت کنند اردو سنی تدارکاتیشان‌ در ورزشگاه  آزادی از امروز آغاز شده است و قرار شده که زیر نظر مربی چینی‌ لیو کار کنند ولی چون مکاتبشان زمان بر است مدتی طول می‌کشد تا عازم چین‌ شوند.
 
 صفایی تصریح کرد: اسامی ورزشکاران رشته روئینگ‌ که قرار است عازم چین شوند تا در اردوی‌ برون مرزی شرکت کنند شامل محسن شادی ،‌عادل‌ حبیبیان، سیاوش سعیدی‌ و محمد حمزه‌ تاج هستند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: البته سیاوش سعیدی و حمزه نتاج‌ از نفرات برتر مسابقات کشوری که برگزار شد ، بودند با این حال در حال حاضر لیو کار خود را با این چهار نفر آغاز کرده است و پسران روئینگ‌ از اول بهمن ماه عازم چین خواهند شد.
 
وی در خصوص اجرای اردوهای تدارکاتی داخلی روئینگ‌ گفت: اردوها در دریاچه‌ آزادی برگزار شد ولی مربی آنها لیو کنار دستشان‌ نیست و مترجمشان‌ تلفنی تمرینات را می‌گیرند تا ورزشکاران بتوانند تمرین کنند و افت بدنی نکنند ولی در کشور چین شرایطشون‌ بهتر خواهد شد.
 
صفایی در ادامه تاکید داشت: ما برای گرفتن ویزای این ورزشکاران  سه ماهه اقدام کردیم که تا آخر سال در چین باشند و مجدد به تهران بر می‌گردند ولی سال بعد دوباره عازم چین خواهند شد.
 
 وی در ادامه در خصوص رده سنی‌ جوانان روئینگ‌ بیان داشت: جوانان انتخابی این رشته 7 نفر هستند که به مربیگری طاهر کبوتری مقرر شده تا در آذربایجان غربی در مهاباد که دارای آب و هوایی نزدیک به آب و هوای تهران است اردوی تدارکاتی خود را شروع کنند.

دبیر کمیته روئینگ در ادام خاطر نشان کرد: همچنین برای تیم ملی روئینگ مردان بزرگسال به مربیگری قرائت 8 نفر انتخاب شده‌اند که البته ممکن است این تعدد با تست گیری‌ها تغییر کند چون ما راه را برای همسر باز گذاشته‌ایم که شانس خود را امتحان کنند.
 
دبیر کمیته‌ی روئینگ در ادامه در خصوص روئینگ بانوان افزود: مقرر شده که در ورزشگاه آزادی یک پایگاه قهرمانی داشته باشیم ولی ورزشکاران استانهای مورد نظر ورزش خود را در همان شهر خودشان شروع کرده‌اند تا از ورزشکاران مورد نظر یک تیم A تشکیل بدهیم. البته این تیم جدای از تیمهای سهمیه المپیک است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: برای تیم کسب سهیمه المپیک 4 اردو برگزار شده و تعداد ورزشکاران این تیم 4 نفر است که از 25 دی ماه به اردوی تدارکاتی برون مرزی اسپانیا اعزام خواهند شد و کاملاً وضعیت این تیم مشخص است.

صفایی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم A را برای دو هدف به موازات هم تشکیل دادیم، در کنار گرفتن سهیمه المپیک این تیم را برای قهرمانی آسیا که در سال بعد در چین برگزار می‌شود تشکیل دادیم تیمی که با قرائت پیش خواهند رفت نیز به همین نحو است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی روئینگ جوانان که به سرمربیگری طاهر کبوتری است از 27 دی ماه آغاز می شود ولی 26 دی ماه تست گیری هم در پایگاه دختران انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، مترجم ، تلفنی ، لیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.