سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از ۱۰۹ هزار جواز تاسیس صنعتی طی ۸ ماهه امسال

طی ۸ ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری به تعداد ۱۰۹ هزار و ۴۸ فقره جوازتاسیس صنعتی توسط وزارت صنعت، معدن وتجارت صادر شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا)؛ پیش بینی اشتغال ایجاد شده از ناحیه صدور جوازتاسیس صنعتی در این مدت برای ۲۶۸ هزارو ۸۶ نفر و پیش بینی سرمایه گذاری آن بالغ بر۷۹۰ هزارو ۹۶۰میلیارد ریال بوده است.

برپایه این گزارش؛ طی ۸ ماهه امسال از میان جوازهای تاسیس صنعتی صادر شده، بیشترین تعداد به استان آذر بایجان شرقی با یک هزارو ۲۸۰ فقره و سپس به استان فارس با یک هزارو ۱۵۵ فقره تعلق داشته است.

همچنین در این مدت از میان جوازهای تاسیس صنعتی صادر شده بیشترین میزان آن به استان چهارمحال وبختیاری به میزان ۶۵هزارو ۴۳۸میلیارد ریال و از حیث پیش بینی بیشترین اشتغال ایجادی به استان آذر بایجان شرقی برای ۲۴ هزارو ۴۱۷ نفر اختصاص دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: طی ۸ ماهه امسال بیشترین جوازهای تاسیس صنعتی صادر شده در سراسر کشورمربوط به گروه کانی غیر فلزی به تعداد یک هزارو ۸۴۶ فقره بوده است.

در پایان این گزارش آمده است: در آبان ماه سال جاری به تعداد یک هزارو ۲۷۹ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر ۷۷ هزارو ۷۵۷ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال برای ۲۹ هزارو ۲۶۶ نفر از سوی وزارت صنعت، معدن وتجارت برای متقاضیان صنعتگر در تمامی استانهای کشور صادر شده است.

گفتنی است: جواز تاسیس صنعتی نشان دهنده تمایل به سرمایه گذاری در کشور را نشان می‌دهد که سرمایه گذار پس از اخذ جواز تاسیس باید نسبت به فرایند احداث واحد صنعتی اقدام نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: جواز ، تاسیس ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.