سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام رتبه بندی برترین بازیکنان بوندسلیگا‌ در سال 2014

آلمان دارای یکی از قوی ترین لیگ‌های فوتبال در اروپااست و کار در بوندسلیگا‌ به دلیل وجود قوانین سخت و انضباط دقیق چندان آسان نیست.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت،  یکی از دلایل مهمی که تیم فوتبال آلمان را به قهرمانی در جام جهانی 2014 رساند، حضور قابل توجه بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های بوندسلیگا‌ است.
 
 بازی کردن در تیم‌های قدرتمند‌ بوندسلیگا‌ یک امتیاز مثبت برای هر فوتبالیستی‌ محسوب می‌شود
 
شیوه بازی فوتبال در آلمان، قوانین و مقررات دقیق آن و حضور در کنار بزرگان‌ حال حاضر فوتبال جهان همگی از عواملی هستند که موجب پیشرفت و ارتقاء‌ سطح فنی هر بازیکن تازه‌ واردی در لیگ فوتبال آلمان می‌شود.
 
 با اتمام سال 2014 میلادی فهرستی از برترین‌ فوتبالیست‌های حاضر در بوندسلیگا‌ طی یک سال گذشته اعلام شده است:
 
1-    آرین روبن: می‌توان سال 2014 را اوج درخشش روبن ملی پوش هلندی‌ بایرن مونیخ‌ دانست به جرات می‌توان گفت روبن یکی از مهمترین‌ بازیکنان پپ گواردیولا‌ است و در خط حمله وظیفه گلزنی را بر عهده دارد.
 
 
2-    کوین دی بروین:‌ ملی‌پوش تیم فوتبال بلژیک‌ در تیم ولفسبورگ‌ فعالیت می‌کند با وجود اینکه وی همین یک سال پیش از چلسی‌ به ولفسبورگ‌ منتقل شد اما خیلی زود با شرایط بوندسلیگا‌ هماهنگ شده و به ستاره تیم جدید خود تبدیل شد.
هافبک23 ساله‌ در 23 بازی‌ ولفسبورگ‌ موفق به ثمر رساند 6 گل و 16 پاس گل شده است.
 
3-    مانوئل نویر: دروازه‌بان تیم ملی آلمان و باشگاه‌ بایرن مونیخ‌ در انتظار دریافت جایزه توپ طلای فیفا در سال 2014  است بازیکن‌ 28 ساله‌ به خوبی نقش پر رنگ و جایگاه بالای دروازه‌بان را در فوتبال به اثبات رساند.

4-    روبرتو فیرمینو:‌ ستاره 23 ساله برزیلی  در تیم هافنهایم بازی می‌کند. او طی یک سال گذشته 8 گل برای تیمش به ثمر رساند و 6 پاس گل داد.  فرمینو یک بازی‌ساز حرفه‌ای است و خیلی زود به یکی از بازیکنان صاحب نام در بوندسلیگا تبدیل شد.

5-    ریکاردو رودریگز: این بازیکن 22 ساله هم در عضویت تیم ولفسبورگ است. رودریگز در تیم ملی سوئیس هم عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و به طور پیاپی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد همکاری دریافت می‌کند. هرچند رودریگز یک مدافع است اما تاکنون 5 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده و 8 پاس گل به هم تیمی هایش داده است.
 
6-    ژرومی بواتنگ: مدافع 26 ساله بایرن مونیخ همراه تیم ملی آلمان به قهرمانی در جام جهانی 2014 هم رسید. او از جمله بازیکنان ثابت پپ گواردیولا است و تحت تعلیم وی به یکی از برترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان تبدیل شده تا جایی که جایگاهی بالاتر از متس هوملز و پرمرته ساکر ( مدافع سابق ژرمن‌ها) در خط دفاع دارد.
 
7-    کریستوف کرامر: هافبک 23 ساله بورسیا مونشن گلادباخ در عضویت تیم ملی آلمان است و استعداد جوان ژرمن‌ها به حساب می‌آید. او به دلیل بازی زیبایی که در دیدار فینال جام جهانی مقابل آرژانتین انجام داد مورد تحسین قرار گرفت. از او به عنوان بهترین هافبک دفاعی در بوندسلیگا یاد می‌شود.
 
8-   ماریو گوتزه: ستاره 22 ساله تیم بایرن مونیخ آینده درخشانی پیش رو دارد. او در خط میانی مشغول به بازی است و در جام جهانی 2014 به شهرت رسید. او در 16 بازی که در بوندسلیگا انجام داده 13گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد. عملکرد وی در بایرن قابل تحسین است.

9- رونالدو: هر چند نالدو وارد 32 سالگی شده اما هنوز برای تیم ولفسبورگ یک مهره کلیدی محسوب می‌شود. مدافع میانی ولفسبورگ برزیلی است و کمک زیادی به این تیم کرد تا از رده سیزدهم جدول به رتبه دوم و پشت سر بایرن مونیخ صعود کند.

10-  روبرت لواندوفسکی: ملی پوش لهستانی بایرن مونیخ از جمله مهاجمان ثابت ترکیب این تیم است. زمانی که او به بوندسلیگا آمد کسی فکرش را نمی‌کرد بتواند در بایرن به جایگاه ثابتی برسد اما برخلاف انتظار همه 16 گل در 31 بازی به ثمر رساند. مهاجم لهستانی 26 سال سن دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازیکنان ، عنوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.