سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان معتدل بیایند و فعال باشند

دبیرکل جبهه پیروان گفت: جبهه پیروان،حزب مؤتلفه اسلامی را مأمور کرده است که با جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان بنشینند و مذاکراتی را با هم داشته باشند.

«محمدرضا باهنر» دبیرکل جبهه پیروان، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در مسأله تفاهم دو نظریه وجود دارد، اظهار داشت: بعضی‌ها معتقد هستند که معتدلین دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب باید به هم نزدیک شوند و با هم به یک ائتلاف برسند؛ بعضی‌ها هم این نظر را قبول ندارند و می‌گویند، اصولگرایانی که مواضعشان کمی با هم اختلاف دارد باید به هم نزدیک شوند. من طرفدار نظر دوم هستم.

وی با تأکید بر اینکه بسیار دوست دارم اصلاح‌طلبان معتدل بیایند و فعال باشند، تصریح کرد: ما باید با اصلاح‌طلبان رقابت کنیم نه اینکه با آن‌ها به یک ائتلاف برسیم.

باهنر افزود: ما اصولگرایان باید تلاش کنیم که بیشتر به ائتلاف نزدیک بشویم؛ البته ممکن است که با «جبهه پایداری» و بقیه  گروه‌ها اختلاف نظرهایی هم داشته باشیم.

دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به اینکه ما در گفتگو ضرر نمی‌کنیم، خاطر نشان کرد: جبهه پیروان، حزب مؤتلفه اسلامی را مأمور کرده است تا با جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و جمعیت رهپویان بنشینند و مذاکراتی را با هم داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.