سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخر هفته و فیلم‌های سینمایی شبکه چهار

شبکه چهار سیما در آخرین روز هفته دو فیلم سینمایی «پیشگویی‌های مرد شاپرکی» و «کنت مونت کریستو» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه علم و فرهنگ؛ «کنت مونت کریستو» به کارگردانی كوین رینولدز محصول سینمای انگلستان، آمریكا و ایرلند است. این سینمایی در سال 2002 با هنرنمایی جیم كاویزل، گای پیرس و داگمارا دومینژك تولید شده است.
 
در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: ادموند دانتس پس از ازدواج با دختری به نام مرسدس به اتهام طرفداری از ناپلئون در جزیره شاتودیف زندانی می‌شود و به دلیل همدستی فرناند موندگو و رقیب تجاری اش دانگلار، مدت چهار سال محبوس می‌ماند و ... .

این سینمایی جمعه ساعت 12:30روی آنتن می‌رود.
 
«پیشگویی‌های مرد شاپرکی» را در سال 2002 مارک پلینگتون برای سینمای هالیود ساخته است.
 
گری وی گلدستین و تام روزنبرگ تهیه کنندگان این اثر سینمایی هستند که در آن ریچارد گری، ویل پاتون، لایورا لینی، دبرا مسینگ و آلن بتز نقش آفرینی کرده‌اند. این فیلم که با بودجه 32 میلیون دلار تولید شده است بیش از 55 میلیون و 157 هزار و 539 دلار فروش داشته است.
 
در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: روزنامه‌نگاری به نام جان کلاین، شب کریسمس بر اثر یک حادثه زن خود را که دارای بیماری تومور مغزی بود از دست می‌دهد و در نوشته‌های او نقاشی‌هایی از مرد شاپرکی را پیدا می‌کند، دو سال بعد که جان برای ماموریتی به ایالتی دیگر می‌رود، سر از شهری در می‌آورد که اتفاقات عجیبی در آن می‌افتد. این اتفاق‌ها دیدن بشقاب پرنده، مردی به شکل خفاش، تلفن‌های ناشناس، تماس‌های ترسناک و ... را در برمی‌گیرد که همه این‌ها سبب می‌شود جان به دنبال کشف حقایق برود.
 
انتهای پیام/رس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.