سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروسی: به گودرزی نمره قبولی می‌دهم

نماینده مردم شهریار درمجلس شورای اسلامی گفت: یکی ار نقاط روشن کارنامه وزیر ورزش و جوانان شفاف سازی و تلاش برای خصوصی سازی است که با توجه به این دو موضوع و موضوعات دیگربه وی نمره قبولی می‌دهم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ حسین گروسی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان واقع در خانه ملت در ادغام دو سازمان تربیت بدنی و ملی جوانان اظهار داشت: به نظر ما ادغام این دو مفید و دلیلش هم این بوده که از قالب سازمان دربیایندو به وزارتخانه تبدیل شوند تا بتوانند لایحه به مجلس ارائه دهند.

وی با ابراز رضایت از دو سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی  اظهار داشت :  این وزارتخانه می‌تواند2 سازمان زیر مجموعه با عناوین ورزش و جوانان داشته باشد. حتی می‌تواند سه زیر مجموعه شامل سازمان امور بانوان اعم از ورزش و اشتغال را در خود جای دهد تا بتواند ردیف بودجه خاصی را به خود اختصاص دهد.

گروسی پس از بازدید از همه بخش‌های این نمایشگاه رضایتمندی خود را از عملکرد وزارت ورزش و جوانان در دولت نهم اعلام و اذعان کرد: در مقوله‌های فرهنگی و ورزشی نمی‌توان همه موفقیت ها یا شکست‌ها را به یک نفر یا یک گروه نسبت داد.

وی ادامه داد: همانطور که گودری خود بارها اعلام کرده است،قطعاً بخشی از نتیجه‌های به دست آمده ، حاصل تلاش تمام مسوولان و دست اندرکاران ورزش کشور بوده اما من به عنوان یکی از نمایندگان مردم به گودرزی نمره قبولی می‌دهم.


وی خاطرنشان کرد: یکی ار نقاط روشن کارنامه وزیر ورزش و جوانان شفاف سازی و تلاش برای خصوصی سازی است که با توجه به این دو موضوع و موضوعات دیگر نمره قبولی می‌دهم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.