سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانی در یادواره شهدای قرآنی مطرح کرد

تولید بیش از 40 مستند قرآنی برای انس بیشتر مردم با شهدا

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ گفت: اهداف ما در برگزاری یادواره سوره سرخ ترویج به فرهنگ ایثار و مقاومت است و می‌خواهیم شهدا را به عنوان اسوه‌های عملی قرآنی به مردم نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "رحیم قربانی" رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و دبیر یادواره شهدای قرآنی و پرچمدار بصیرت در یادواره سوره سرخ ضمن بیان اینکه با لطف و عنایت خداوند این یادواره به سازمان بسیج واگذار شده است، اظهار داشت: یادواره سوره سرخ طی این دو سال با کمک سازمان اوقاف و امور خیریه، شبکه قرآن، بسیج، فرهنگسراها و بنیاد شهید به کار خود طی این دو سال ادامه می‌دهد تا به اهداف خود برسند.  
 
وی با بیان اینکه قرآن خود بصیرت بخش است و به فرموده مقام معظم رهبری که شهدا آیه‌های قرآنی هستند، گفت: اهداف ما در برگزاری یادواره‌های سوره سرخ ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است و ما در نظر داریم شهدا را به عنوان اسوه‌‌های عملی قرآن به جامعه نشان دهیم.  
 
دبیر یادواره سوره سرخ تصریح کرد: اکنون حدود 250 شهید قرآنی در تهران بزرگ تاکنون شناسایی شده‌اند که ما نیز با برقراری 250 حلقه 30 نفره خواستیم نام و یاد این شهدای قرآنی را گرامی بداریم.  
 
قربانی ادامه داد: اکنون با این حضور 7 هزار و پانصد نفره بسیجیان در این یادواره می‌خواهیم عهد و پیمانی با شهدا ببندیم تا در عمل نیز قرآنی باشیم. 

وی در پایان به برنامه‌های تدارک دیده شده سازمان قرآن و عترت بسیج تهران اشاره کرد و گفت: حدود 40 مستند قرآنی علاوه بر 25 مستند سال گذشته در رابطه با شهدای قرآنی تولید شده است که در شبکه قرآن نیز پخش می‌شود و ما تندیسی را درست کرده‌ایم که در رابطه با همین موضوع است و در نظرداریم در میادین بزرگ تهران و بهشت زهرا نصب کنیم تا مردم انس بیشتری با شهدا و بخصوص شهدای قرآنی بگیرند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیجیان ، بصیرت ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.