سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل مناسب‌سازی بنیاد شهید:

ساماندهی و مناسب سازی 11 هزار و 500 گلزار شهدا در سراسر کشور

مدیر کل مناسب‌سازی و سرپرست ساماندهی گلزارهای بنیاد شهید گفت: در حدود 11 هزار و 500 گلزار شهدا در سراسر میهن اسلامی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران مناسب‌ سازی و ساماندهی شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،علیرضا امینی مدیر کل مناسب‌سازی و سرپرست ساماندهی گلزارهای بنیاد شهید امروز در جلسه‌ پاسخگویی به سوالات ایثارگران با اشاره به حوزه‌های مناسب‌سازی در بنیاد شهید اظهار داشت: 3 حوزه مناسب سازی زیست شخصی، ساختمان‌های اداری بنیاد شهید و مناسب‌سازی شهری بر عهده این مرکز است که جانبازان 70 درصد و والدین شهدا به دلیل کهولت سن بیشتر مشمول این طرح هستند.

وی برخی مناسب سازی شهری را مهمترین دغدغه این مرکز عنوان کرد و گفت: بیشترین اشکال و مانع موضوع فرهنگ ونهادینه کردن آن در جامعه است.

مدیر کل مناسب سازی و ساماندهی گلزار شهدای کشور با تاکید بر پایگاه فرهنگی بودن گلزار شهدا افزود: موضوع شهید و مزار آن مهمترین الگوی ایثار و شهادت در جامعه است که با حفظ و نگهداری گلزارهای شهدا می‌توان به آن عمل کرد.

شایان ذکر است، از مجموع 19 هزار و 600 گلزار شهدا در سراسر کشور 130 هزار مزار شهید توسط اداره مناسب سازی ساماندهی شده است که 53 هزار مزار شهید در دست اقدام و مناسب سازی می‌باشد .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.