سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علی کریمی هیچ مشکلی با کی روش ندارد/مثل تمام فدراسیون‌‌ها تغییرات یک امر اجتناب ناپذیر است

علی کفاشیان در حاشیه رونمایی از تابلو فرش جام ملت‌های آسیا گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم تا تیم ملی بدون حاشیه وارد مسابقات جام ملت‌های آسیا شود اما بعضی از اتفاقات در فوتبال اجتناب ناپذیر است.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من هم از نرفتن علی کریمی همراه تیم ملی غافلگیر شدم‌. تمام کارهای‌ لازم برای رفتن علی کریمی انجام شده بود من نمی‌دانم چرا و به دلیل بدون اطلاع علی کریمی‌ تصمیم گرفته‌ تیم را همراهی نکند.
 
وی درخصوص شایعه اختلاف علی کریمی با کی روش گفت: فکر نمی‌کنم علی کریمی با کارلوس کی روش اختلافی داشته باشد این 2 خیلی با هم رفیق هستند اما ما تمام تلاشمان‌ را می‌کنیم علی کریمی هم راهی استرالیا شود.
 
کفاشیان در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال گفت: تغییرات در هر فدراسیون اجتناب ناپذیر است و تصمیم گرفتیم تغییراتی هم در فدراسیون‌ فوتبال بدهیم امیدوارم تمام این تغییرات به نفع فوتبال باشند.
 
وی درمورد برکناری نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم اظهار کرد: در حال حاضر نبی در سمت سرپرست تیم ملی هستند تصمیم گرفتم برای این موضوع جایگزین وی تصمیماتی بگیرم امیدوارم تمام این تغییرات به نفع فوتبال باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.