سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در همایش گرامیداشت 9 دی و بیعت با ولایت تاکید کرد

حفظ استقلال سیاسی مهمترین دستاورد 9 دی

رئیس مجتمع فرهنگی مصباح گفت: افزایش اقتدار و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده، کنار رفتن نقاب‌ها، دفاع از نظام و رهبری از مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمود حسینی» رئیس مجتمع فرهنگی مصباح در همایش گرامیداشت 9 دی و بیعت با ولایت که در مسجد انصار المهدی(عج) برگزار شد اظهار داشت: مهمترین وجه اقتدار، حفظ استقلال سیاسی است غرب تردیدی در اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی و تحول ساختاری که در روابط بین‌الملل ایجاد کرده ندارد و اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جا بیاوریم باز هم کم است.  
 
وی افزود: عبور از فتنه 88 و شکل گیری حماسه 9 دی از جمله مواردی است که با نگرش به اصول مدیریت بحران به نقش اثرگذار رهبری و بصیرت ملت ایران در طول هشت ماه جنگ تبلیغاتی دشمن دارد که این نشان از بیداری و هوشیاری مردم است که در سرتاسر کشور مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران شده است.  
 
رئیس مجتمع فرهنگی مصباح با اشاره به دستاوردهای داخلی حماسه 9 دی ادامه داد: افزایش اقتدار و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده، کنار رفتن نقاب‌ها، دفاع از نظام و رهبری از مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: آشکار شدن دشمنی گسترده غرب با نظام و پیوند فتنه با خارج، اذعان غرب به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی، تحرک بخشی به بیداری اسلامی در منطقه و حفظ استقلال سیاسی از جمله دستاوردهای خارجی این حماسه بوده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: خیزش اسلامی که در شمال آفریقا و غرب آسیا شاهد آن هستیم ریشه اسلامی دارد و به اذعان تحلیلگران غربی و عربی از انقلاب اسلامی تاثیر پذیرفته است که حماسه 9 دی از جمله ویژگی‌هایی که داشت باعث افزایش مقاومت و ایستادگی بر سر اصول اسلامی بود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.