سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی لیورپول: بالوتلی فروشی نیست

برندن راجرز اطمینانن دارد ماریو بالوتلی در فهرست فروش ماه ژانویه قرار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، گل نزدن‌های ماریو بالوتلی در رقابت‌های این فصل موجب شد تقریبا همه از فروش وی اطمینان داشته باشند اما در آستانه آغاز نقل و انتقالات ماه ژانویه سرمربی لیورپول اطمینان داد هیچ تصمیمی برای فروش مهاجم ایتالیایی اتخاذ نکرده است.

بر اساس این گزارش، خبرهایی مبنی بر علاقه روبرتو مانچینی سرمربی اینترمیلان برای بازگرداندن بالوتلی به ایتالیا شنیده می‌شود اما برندن راجرز اطمینان داد: در ماه ژانویه شاید بازیکن جدید به خدمت بگیریم اما هیچکدام از بازیکنان از باشگاه خارح نمی‌شوند، حتی تا به حال راجع به فروش بالوتلی فکر هم نکردم. ما هنوز مسابقات زیاد دیگری در پیش داریم و ترجیح می‌دهم تیم را همانند گذشته متحد و منسجم نگه دارم.

سرمربی لیورپول در ادامه افزود: لیورپول با مشکلات زیادی روبرو بود و بازیکنان خوبی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم در نتیجه ترکیب تیم به ندرت شبیه به آن چیزی بود که انتظارش را داشتم.

*رضایت مینیوله از جایگاه خود در آننیله

سایمون مینیوله دروازه‌بان لیورپول با توجه به مصدومیت برد جونز فرصت حضور درون دروازه قرمزها را بدست آورد.

او در این مدت توانست اطمینان برندن راجرز را به خود جلب کند طوری که سرمربی لیورپول اعلام کرد حتی در صورتی که مصدومیت دروازه‌بان اول تیم جدی باشد و مدت زیاد نتواند برای تیم به میدان برود، آنان سایمون مینیوله را در اختیار دارند و نیازی به جذب دروازه‌بان طی ماه ژانویه نیست.

مینیوله با ابراز رضایت از جایگاه فعلی خود در تیم گفت: من فقط بسته نگه داشتن دروازه‌بان در هر بازی فکر می‌کنم. دوست دارم تعداد کلین شیت‌های لیورپول را افزایش دهم و حتی اگر باز درواه‌بان دوم تیم شوم اعتراض نخواهم کرد. من به عنوان دروازه‌بان تیمی بزرگ مانند لیورپول وظیفه دارم بیشتر تلاش کرده و مطیع نظرات سرمربی باشم. مواقعی پیش می‌آید که فشارها بر روی شما زیاد می‌شود اما باید روحیه مثبت و پرانرژی خود را حفظ کنید. مربی هیچکدام از تلاش‌هایتان را نادیده نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.