سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس براتی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم در حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند

شاعر شهر بلند نهم دی‌ گفت: حماسه 9 دی اقدام خوبی بود که مردم در جریان آن از بنیانگذار‌ انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و آرمان این انقلاب شکوهمند حمایت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

عباس براتی‌پور، شاعر شعر بلند "نهم دی" در گفتگو با خبرنگار ادبیات‌ باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال کشور از همه چیز‌ مهم‌تر است و ما باید برای استقلال کشور فریب برخی از افرادی را که خواهان لطمه زدن به استقلالمان‌ هستند، نخوریم.
 
وی افزود: حماسه 9 دی‌ اقدام خوبی بود که مردم در جریان آن از بنیانگذار  انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند حمایت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان‌ زدند.
 
 این شاعر اظهار داشت: به گمان من شاعرانی که در مقابل فتنه 88 سکوت اختیار کرده و با گذشت چند سال از وقوع این اتفاق شوم همچنان آن را مسکوت گذاشته‌اند، به دلیل قرارگیری در میان اقشار مختلف ساکن در کشور ما دیگر توان بی تفاوتی نسبت به این اتفاق را ندارند.
 
 شاعر شعر بلند نهم دی تاکید کرد: اگر اتفاق شومی در کشور بیفتد دودش‌ به چشم همه مردم می‌رود.
 
 براتی پور با اشاره به حوادث اخیر به وقوع پیوسته در کشورهای همسایه‌ای چون سوریه و عراق گفت: اگر جرقه‌ای را در ابتدا خاموش کنیم بهتر از شعله وری آن است.
 
وی خاطر نشان کرد: کسانی که در جریان فتنه 88 به خیابان ریخته بودند،‌خام بوده و نمی‌دانستند که آمریکا چه بلایی را می‌خواهد بر سر ما بیاورد.
 
 گفتنی است: شعر بلند نهم دی هم زمان با وقوع این حماسه سروده شده و به گفته براتی پور پس از انتشار با ارائه نظرات زیادی همراه بوده است.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.