سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خبر داد

تقدیر از برگزیدگان آزمون سراسری در جلسه امروز شورای شهر

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از تقدیر 14 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری در جلسه امروز شورای شهر خبر داد.

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نهم دی ماه روز بصیرت را روز بزرگی برای مردم و نظام عنوان کردو افزود:به همین مناسبت در جلسه علنی امروز شورای شهر از 14 نفر از برگزیدگان آزمون سراسری ساکن تهران در 6 گروه آموزشی تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات به عمل آمده تمامی این برگزیدگان در دو دانشگاه صنعتی شریف و تهران و در 5 رشته برق، مکانیک، پزشکی، روانشناسی و حقوق در حال تحصیل هستند اظهار داشت: حضور این برگزیدگان و خانواده های آنان در جلسه علنی امروز شورای شهر به جهت تقدیر از تلاش این افراد و حمایت آنان ر آینده کشور بوده است.

شاکری در پاسخ به این سوال که چرا تقدیر از این افراد در روز16آذر و همزمان با روز دانشجو صورت نپذیرفته است ضمن تاکید بر تقارن روز بصیرت و تقدیر از افراد فعال در عرصه علم خاطر نشان کرد: عدم تقدیر از این برگزیدگان در 16 آذر به دلیل تعطیلات شورا و حضور اکثر اعضا در عتبات عالیات بوده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم این افراد و نخبگان برگزیده کشور بتوانند ضمن طی نمودن قله‌های موفقیت افتخارات بزرگی را برای نظام رقم بزنند.

گفتنی است، بررسی دو فوریت طرح شمول فرزندان شهدا در مصوبه دریافت کارت بلیت الکترونیک و فرزندان جانباز 70 درصد و بالاتر ،بررسی  یک فوریت لایحه پیشنهاد و معرفی 5 نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذی‌حساب در واحدهای تابعه شهرداری تهران، بررسی لایحه فهرست حسابهای درآمدی سازمانها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران و نیز بررسی لایحه پیشنهاد به دولت مبنی بر محاسبه هزینه‌های برق، گاز و آب مصرفی میادین و بازارهای عرضه میوه و تره‌بار شهرداری تهران بر اساس تعرفه اماکن عمومی و خدماتی از جمله دستورات جلسات امروز شورای شهر است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.