سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

اعزام 5000 هزار دانش‌آموز به عتبات عالیات/ حج عمره دانش‌آموزی از 30 بهمن ماه کلید می‌خورد

قائم مقام سازمان دانش‌اموزی با اشاره به اعزام 5000 هزار دانش‌آموز به عتبات عالیات گفت: اعزام دانش‌آموزان به حج عمره از 30 بهمن ماه آغاز می‌شود.

داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات با تاخیر همراه است، اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات به دلیل ازدحام جمعیت در ماههای محرم و صفر پس از امتحانات دانش‌آموزان ( از اول بهمن ماه) آغاز می شود.

وی با بیان اینکه 5000 دانش‌آموز دختر و پسر به عتبات عالیات اعزام می شوند، گفت: سفر دانش‌آموزان به صورت هوایی و به مدت یک هفته است، همچنین هزینه این سفر حدود یک میلیون تومان خواهد بود که با هماهنگی با برخی از استانها مقرر گردید به دانش‌آموزان که توان مالی ندارند وام اعطا شود.

روستایی در ادامه از اعزام 2600 دانش‌آموز پسر به حج عمره اشاره کرد و افزود: اعزام دانش‌آموزان از 30 بهمن ماه آغاز و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در پایان تأکید کرد: هزینه‌ی اعزام دانش‌آموزان به حج عمره 2 میلیون تومان است که برای دانش‌آموزان برخی از استانها که توان مالی ندارند وام یک میلیون تومانی در نظرگرفته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عتبات ، بهمن ، استانها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.