سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صانعی‌فر درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عده‌ای در صدد پاک کردن لکه ننگ فتنه از دامان مسببان آن هستند

مسئول خواهران جامعه‌اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با بیان اینکه عده‌ای در صدد پاک کردن لکه ننگ فتنه از دامان مسببان آن هستند، گفت: به دولت توصیه می‌نماییم مواظب حضور و وجود چنین افرادی در دانشگاه‌ها باشد.

"زینب صانعی‌فر"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به یوم‌الله 9دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: در برهه‌ای از زمان‌ها شناخت حق از باطل امری دشوار می‌شود، لذا داشتن بصیرت لازمه حفظ ایمان در آخرالزمان است.

مسئول خواهران جامعه‌اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان با اشاره به چرایی به وجود آمدن این حماسهٔ عظیم، اظهار داشت: بی‌شک اوج شکوه و مشارکت مردمی در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری در تاریخ معاصر جهان بی‌سابقه بود.
 
وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین حماسه‌ای را تاب نیاوردند و سعی کردن که شیرینی آن را بر کام ملت تلخ کنند، تصریح کرد: عده‌ای که نتوانستند موقعیت کشور را تشخیص دهند و از بصیرت کمتری برخوردار بودند با دشمنان داخلی و خارجی همصدا شدند و به نوعی در دام دشمنان خارجی گرفتار شدند.

صانعی‌فر با بیان اینکه اینکه چهره‌ بدخواهان انقلاب و ایران روز به روز برای ملت نمایان‌تر می‌شود، عنوان کرد: بعد از انتخابات با گذشت روزها و وقوع حوادثی چون راهپیمایی روز قدس با شعار "نه غزه نه لبنان" و با بی‌حرمتی به تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و حرمت شکنی عاشورا چهره‌ واقعی مدافعان فتنه و دشمنان انقلاب بیشتر نمایان شد.

مسئول خواهران جامعه‌اسلامی دانشجویان دانشگاه گلستان: حال با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید عده‌ای با ورود به بدنه دولت در صدد فراموشی و پاک کردن لکه ننگین فتنه برآمدند که وقایع ۱۶ آذر امسال موید این مدعاست که به دولت توصیه می‌نماییم مواظب حضور و وجود چنین افرادی در دانشگاه‌ها باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: صانعی ، گلستان ، فتنه ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.