سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

واردات بی‌رویه محصولات منجر به ناامیدی کشاورزان شده است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه امسال دولت بودجه کشاورزی را نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داده که جای تشکر دارد، گفت: واردات بالای محصولات کشاورزی منجر به ناامیدی کشاورزان شده است که انتظار داریم دولت به آن رسیدگی کرد.

"سید رضی نوری" عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش بودجه کشاورزی در لایحه بودجه سال 94 دولت گفت: معاونت برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه دیروز این کمیسیون گزارش کاملی از افزایش بودجه کشاورزی در سال 94 ارائه کرد، اگرچه انتظار داریم بیش از این موضوع کشاورزی در کشور توسط دولت جدی گرفته شود.  
 
نماینده شوش تصریح کرد: امسال خرید محصولات کشاورزی توسط دولت نسبت به سال‌های گذشته روند بهتری داشت و حمایت بیشتری شد.

وی تأکید کرد: امسال دولت با شناسایی نیازهای کشاورزی در کشور بودجه را نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داد که این مبلغ بالایی است که جای تشکر دارد.  
 
نوری با اشاره به واردات بالای محصولات به عنوان آفت کشاورزی در کشور گفت: این امر منجر به ناامیدی کشاورزان و تولیدکنندگان شده است به همین دلیل محصولاتی مانند خرما، گندم و برنج در زمان فروش قیمت بسیار پایینی پیدا می‌کند که جوابگوی زحمات کشاورزان نیست.  
 
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی با تأکید بر اینکه این واردات نابجا انگیزه را از تولیدکننده و کشاورز خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت در سیاست خود در امر واردات محصولات کشاورزی بازنگری کند، همچنین آفت‌هایی را که منجر به فلج شدن تولید کشور  می‌شود را شناسایی و درمان کند تا شاهد افزایش صادرات کشورمان در سال‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.