سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

کشف بیش از 40 کیسه زغال چوب قاچاق در کوهدشت

43 کيسه زغال چوب جنگلي قاچاق در کوهدشت لرستان توسط پليس اين شهرستان كشف و ضبط شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ فرمانده انتظامي کوهدشت گفت: در پي گزارشات مردمي مبني بر اينكه عده اي افراد سودجو با ترفندهاي مختلف اقدام به قطع غيرمجاز درختان جنگلي نموده و در مكان هاي صعب العبور اقدام به تبديل آنها به زغال چوب مي نمايند ، بررسي موضوع در دستوركار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.


سرهنگ رستمی افزود: ماموران ضمن اطمينان از صحت موضوع با هماهنگي اداره منابع طبيعي کوهدشت در يك اقدام غافلگيرانه از مكان دپوي زغال چوب 18 کيسه و از يک دستگاه خودرو وانت نيز 25 کيسه ذغال چوب کشف و در اين رابطه دو متهم را دستگير كردند.


 وی از انتقال زغال هاي چوب كشف شده به اداره منابع طبيعي کوهدشت خبر داد و اظهار داشت: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.


انتهای پیام/ش


 

برچسب ها: ذغال ، کشف ، قاچاق ، کوهدشت ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۳
مسخره هست. به یگانگی خداوند قسم در منطقه ما( استان ک و ب - بخش لوداب) شاید نزدیک به هزار کیسه و بیشتر هم زغال درختان بلوط به فروش رفته است و منابع طبیعی هم کاملا باخبر هست. این قضیه در فقط روستای ما که خودم میبینم حداقل ۲۰ نفر ۲۰ کیسه در روز زغال میگیرند. وقتی یه دیپلم انسانی و فنی حرفه ای بشن مسئول منابع طبیعی، از این بیشتر هم نباید انتظار داشت
کجای کاری داداش
یقه مسئولان را باید رو پل صراط گرفت....