سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پودولسکی مجبور به ترک آرسنال می‌شود

ملی‌پوش آلمانی آرسنال اعلام کرد احتمالا تا یک ماه آینده او را مجبور به ترک باشگاه می‌کنند این در حالیست که اخباری از انتقال قرضی وی به اینترمیلان شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، لوکاس پودولسکی مهاجم تیم آرسنال که از ابتدای فصل با مشکلات فراوانی به دلیل نیمکت نشینی‌ها مکرر مواجه بود مدعی شد احتمالا تا یک ماه آینده او را مجبور به ترک ورزشگاه امارات خواهند کرد.

بازی نکردن‌های پودولسکی آینده حرفه‌ای او در تیم ملی آلمان را هم با تهدید مواجه کرده است.

پودولسکی 29 ساله ترجیح می‌دهد در تیمی حضور داشته باشد که به او فرصت بیشتری برای بازی داده شود به این ترتیب می‌تواند در فهرست دعوت شدگان به تیم ملی آلمان برای بازیهای یورو قرار بگیرد.

پودولسکی در این باره گفت: باید از برنامه‌ آینده آرسنال مطلع شوم اگر آنان من را نمی‌خواهند اصراری به ماندن ندارم. ونگر کور نیست و می‌تواند ببیند من چه تواناییهایی دارم.

لوکاس پودولسکی برای آرسنال در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا هم گلزنی کرده اما باز مورد توجه ونگر قرار نگرفت.

انتقال قرضی به اینتر نهایی شد

خبرهای غیر رسمی از نهایی شدن انتقال قرضی لوکاس پودولسکی به اینترمیلان به گوش می‌رسد.

ظاهرا سران 2 باشگاه آرسنال اینتر برسر این انتقال توافق کرده و البته خود این بازیکن هم موافق انتقال مذکور است انتقال قرضی پودولسکی به اینتر 6 ماهه خواهد بود و برای باشگاه ایتالیایی بین یک تا 2 میلیون یورو هزینه برمی‌دارد البته در قرارداد ملی‌پوش آلمانی بندی وجود دارد که به موجب آن پودولسکی می‌تواند در انتهای فصل و در ازای مبلغ 6 میلیون یوروی دیگری به صورت قطعی با اینتر قرارداد امضا کند.

خبر رسمی نهایی شدن انتقال قرضی پودولسکی به اینتر طی 2 یا 3 روز آینده از طریق باشگاه آرسنال اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ترک ، آرسنال ، باشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.