سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوای دسته جمعی با اسلحه شکاری/ 9 نفر بازداشت شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران، از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در ملارد خبر داد.

سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ۹نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از خیابانهای سرآسیاب که با اسلحه شکاری به سمت یکدیگر شلیک کرده بودند، در یک عملیات پلیسی و با سرعت عمل مأموران، دستگیر شدند.

رئیس پلیس شهرستان ملارد با اشاره به علت درگیری افزود: یکی از متهمان به هویت "س. هـ" که به همراه دوستانش اقدام به شرب خمر کرده و از حالت عادی خارج بود با عده‌ای از اهالی محل درگیر و در جریان درگیری یکی از عاملان نزاع با اسلحه شکاری به سمت دیگران اقدام به تیراندازی کرده بود.

سرهنگ همتی ضمن تأکید بر عدم بروز خسارات جانی ناشی از تیر اندازی متهم اضافه کرد: پلیس با سرعت عمل و اقتدار در صحنه حاضر شده و مانع از بروز حوادث تلخ ناشی از این تیراندازی‌ها شد، به نحوی که تنها یکی از متهمان که بر اثر ضرب و شتم مجروح شده بود به بیمارستان منتقل و سایر عاملان نزاع نیز پس از دستگیری به کلانتری ۱۱ ملارد انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خبر خاطرنشان کرد: هر ۹ نفر عامل درگیری و فرد مصدوم پس از مداوا، به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.