سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

طرح جامع مسکن به زودی رونمایی می‌شود/ جلوگیری از شوک قیمتی با اجرای طرح جامع مسکن

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن گفت: در طرح جامع مسکن خانه‌دار شدن تمامی اقشار جامعه در نظر گرفته شده و این طرح به زودی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ پژمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه مسکن ویژه در مدتی با کندی در ساخت و ساز روبرو شده بود، گفت: سعی کردیم به این پروژه ورود پیدا کنیم و با یک ساماندهی کاملا متفاوت سرعت ساخت این پروژه چند برابر شد.

وی در ادامه افزود: 530 واحد مسکن ویژه به متقاضیان تحویل داده شد و ظرف 3 ماه آینده دو فاز دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و تا اوایل تابستان این پروژه به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم در این پروژه کیفیت ساخت و ساز افزایش یابد و رضایتمندی مردم را در این پروژه جلب کنیم.

پژمان اظهار داشت: در پروژه مسکن ویژه تهرانسر فضای سبز، بوستان، واحدهای تجاری، مساجد و واحدهای آموزشی برنامه‌ریزی شده است.

وی یادآور شد: با اتمام این پروژه تمامی این خدمات در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن در ادامه اظهار داشت: در طرح جامع مسکن برای تأمین مسکن تمامی اقشار برنامه‌ریزی شده به گونه‌ای که تمامی طبقات درآمدی باید خانه‌دار شوند.

پژمان توضیح داد: عمده جهت‌گیری ما برای ساخت مسکن برای 3 و 4 دهک اول جامعه است که در زیر خط فقر قرار دارند و یا بضاعت مالی آنها در حدی نیست که پس‌انداز برای خرید مسکن کنند بنابراین تمرکزمان را برای این اقشار قرار داده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: رکود در مسکن تا به امروز چندان آشکارا نبوده اما جوی که در بین تولیدکنندگان وجود دارد ممکن است به صورت شوک در سال آینده نشان داده شود.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن در پایان افزود: باید با ایجاد مشوق‌هایی در میان تولیدکنندگان بتوانیم از ایجاد شوک در بازار مسکن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.