سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در نشست خبری:

همایش نقش قوه مقننه در شناسایی و ثبت آثار دفاع مقدس برگزار می‌شود

نماینده مردم تهران از برگزاری همایش نقش قوه مقننه در شناسایی، ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس در تاریخ ۸ دیماه در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ لاله افتخاری نماینده مردم تهران در نشست خبری خود با جمعی از خبرنگاران حرکت ۹ دی را برگرفته از بصیرت عاشورایی دانست و در رابطه با وظایف دستگاه‌ها مبنی بر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: همه وظیفه داریم در ثبت، ضبط و حفظ و نشر آثار انقلاب همصدا شده و خلاقیت‌های موجود در کشور را دریابیم، چرا که نیاز است مخاطبین امروز و آینده را خوب شناسایی و نسبت به آن اقدام کنیم.

افتخاری در ادامه از برگزاری اولین همایش مربوط به فراکسیون دفاع مقدس مجلس با عنوان نقش قوه مقننه در شناسایی، ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس خبر داد و گفت: این همایش قرار است در آستانه سالروز حماسه ۹ دی و در تاریخ ۸ دی‌ماه برگزار شود.

نماینده مردم تهران در ادامه با اشاره به اهداف همایش نقش قوه مقننه در شناسایی، ثبت و ضبط آثار دفاع مقدس بیان داشت: با برگزاری این همایش به دنبال حرکت عمیق پژوهشی با استفاده از همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها در رسیدن به اهداف عالی حفظ و نشر آثار دفاع مقدس هستیم.

افتخاری در ادامه این نشست خبری با اشاره به حضور دستگاه‌های اجرایی در این همایش اظهار داشت: ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر دفاع، رئیس بنیاد نشر و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، معاون ریاست جمهوری و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و برخی از روسای کمیسیون‌های مجلس از جمله مدعوین این همایش خواهند بود.

افتخاری ادامه داد: روسای کمیسیون‌های دعوت شده مجلس در این همایش به بیان دیدگاه‌ها و نظرات کمیسیون خود در رابطه با این همایش خواهند پرداخت.

افتخاری تصریح کرد: به دنبال برگزاری این همایش در آینده نزدیک هم همایش‌های مستمری خواهیم داشت که این همایش‌ها هم با محوریت دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

این نماینده مردم تهران در ادامه با اشاره به اسامی دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری این همایش بیان داشت: ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین کشور و مرکز پژوهش‌های جمهوری اسلامی و کانون همبستگی فرزندان شاهد ما را در برگزاری این همایش یاری کردند که جا دارد از آن‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نماینده ، تهران ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.