سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه الوطن:

ترویسم ساخته "آمریکا-انگلیس-اسرائیل" است

روزنامه الوطن عمان تاکید کرد که تمامی دلایل موجود بویژه گسترش تروریسم در کشورهای مختلف و در سایه وجود ائتلاف به رهبری آمریکا اثبات می کند که تروریسم ساخته دست سازمان های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل جهت جذب افراط‌گرایان در سراسر جهان است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه الوطن عمان تاکید کرد که تمامی دلایل موجود بویژه گسترش تروریسم در کشورهای مختلف و در سایه وجود ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا و نیز دست یابی گروه های تروریستی به تسلیحات آمریکایی اثبات می کند که تروریسم ساخته دست سازمان های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل جهت جذب افراط گرایان در سراسر جهان است.

این روزنامه در سرمقاله خود تحت عنوان "تروریسم و نقش آمریکا در گسترش آن" نوشت: با توجه به این دلایل خردمندانه به نظر نمی رسد که سازنده چیزی بدون آنکه این ساخته او اهداف وی را محقق سازد، آن ساخته را نابود سازد؛ چگونه می توان باور کرد که آمریکا با تروریسمی که ساخته دست خود او در سوریه و عراق است مبارزه کند، آن هم در زمانیکه پیوسته از این تروریسم حمایت می کند.

این روزنامه اعتقاد دارد که آمریکا و در پس آن متحدان استراتژیک او اکنون در حال بهره برداری از کشته های خود اعم از گروه های تروریستی چه از طریق استراتژی رسانه‌ای خود علیه داعش و چه از طریق فروش تسلیحات خود از زمان آعاز توطئه علیه سوریه و اظهار شعارهایی تحت عنوان مخالفان میانه رو هستند.

الوطن در دامه می نویسد: از دیگر دستاوردهای توطئه تروریستی ویرانگری در کشورهای منطقه و ترسیم نقشه جدید برای آن بوده که این نقشه در ذهن طراح صهیونیستی-آمریکایی نمایان است و نشانه های تجزیه طلبانه و ترسیم نقشه جدید برای منطقه در اظهارات مسئولین غربی و آمریکایی و در راس همه آنها در اظهارات جوبایدن معاون رئیس جمهور آمریکا و جان مک کین سناتور جمهوری خواه افراطی و یا از مسیر ترورریستی گروه های تروریستی پشتیبانی شده واضح و روشن است.

این روزنامه بر این باور است که آمریکا و متحدان او در قبال این محصول پربار به دنبال بهره برداری هرچه بیشتر از آن از طریق گسترش آن در سراسر جهان است تا با کشورهایی مانند ایران، روسیه و چین که آمریکا انان را دشمن خود می داند مقابله نماید.

الوطن در پایان می‌نویسد: امریکا سابقه ای طولانی و گسترده در بوجود اوردن گروه‌های تروریستی و حمایت، حفاظت و توجیه آن جهت اجرای طرح های خود و سیطره بر مناطق مختلف دنیا دارد.



انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.