سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان سرقت‌های پسر جوان در اطراف عوارضی تهران - قم

پسر جوانی که اقدام به سرقت لوازم با ارزش مسافرانی که به قصد استراحت پس از عوارضی توقف کرده بودند می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 13 و 20 دقیقه ظهر روز 29 آذرماه عوامل تجسس کلانتری 171مصطفی خمینی در حین گشت زنی در موقعیت عوارضی تهران - قم بودند که به فردی که یک کوله پشتی به همراه داشت و سراسیمه درحال دویدن بود مشکوک شده و بلافصله درصدد بررسی موضوع بر می آمدند.

متهم به محض مشاهده خودرو ماموران کوله پشتی خود را به کنار اتوبان پرتاب نموده و به فرار خود ادامه می دهد که در ادامه ماموران، متهم را در خلال یک تعقیقب و گیز کوتاه دستگیر می کنند.

متهم خود را "بهرام" معرفی نموده و از داخل کوله پشتی‌اش مقادیری لوازم داخلی خودرو و همچنین چندین عدد عینک،فندک و کیف پول کشف شد که متهم در لحظه دستگیری گفت که در کنار عوارضی از خودروهایی که سرنشنان آن برای استراحت توقف می نمایند و چنددقیقه ای خودروشان را ترک می کنند در یک جشم به هم زدن اقدام به سرقت لوازم شخصی و کیف پول و یا وجوهات نقد راننده و سرنشینان می کند.

سرگرد محمدحسین هاشمی رییس کلانتری 171مصطفی خمینی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع می شود.


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.