سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راجرز : لیورپول امید صدر نشینی را از دست نداده‌ایم

سرمربی لیورپول سال 2014 را برای تیمش نا امید کننده خواند اما اطمینان دارد هیچکدام از بازیکنان امید خود را برای قرار گرفتن در میان چهار تیم نخست جدول از دست نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت: لیورپول سرانجام اولین پیروزی خود طی 4 مسابقه اخیر لیگ برتر را مقابل برنلی تجربه کرد و باردیگر بازیکنان این تیم به جبران نتایج ضعیف گذشته امیدوار شدند.

براساس این گزارش، رمیم بازیکن جوان لیورپول زننده تک گل قرمزها در دیدار مقابل برنلی بود و موجب شد لیورپول در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گیرد.

راجرز از افزایش تعداد امتیازات لیورپول طی دیدارهای سال 2015 اطمینان دارد و گفت : لیورپول قصد دارد چهره جدیدی از خود به نمایش بگذارد ، در بازی مقابل برنلی هم شاهد این موضوع بودید.بازی اخیر ما با آنچه در دیدار مقابل آرسنال و یا دیگر تیمها نمایش داده بودیم کاملاًَ متفاوت بود. البته در نیمه نخست خوب بازی نکردیم اما دفاع لیورپول بدون نقص عمل کرد . حالا بازیکنان به قرار گرفتن در میان 4 تیم نخست جدول اطمینان دارند. سعی کرده‌ام از قسمتهای پنهان توانایی بازیکنان بهره بیشتری ببرم ، اکثر آنان بازیکنان تک بعدی نیستند و در پستهای مختلف دارای استعداد هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ازیکن ، جوان ، لیورپول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.