سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

9 دی جلوه‌ای از بصیرت مردم فهیم ایران بود/فتنه‌گران با اعلام ندامت به آغوش نظام بازگردند

مسئول بسیج علمی کشور گفت: 9 دی جلوه‌ای از بصیرت مردم فهیم ایران بود و فتنه‌گران می‌توانند با اعلام ندامت به آغوش نظام برگردند.

"محمود تولایی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به روز حماسه 9 دی که روز بصیرت و آگاهی نام‌گذاری شده است، گفت: همه ملت ایران در هر مرتبه‌ای که هستند، باید آگاه باشند که چرا دشمنان علیه این سرزمین توطئه و مبارزه می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام می‌خواهند عزت ما را بشکنند و با استفاده از این امر بتوانند به کشورمان رسوخ کنند.
 
مسئول بسیج علمی کشور با بیان این که هدف‌های دشمن بر روی از بین بردن عزت ما متمرکز شده است، اظهار داشت: 9 دی به دلیل ناآگاهی بخش اعظمی از افراد شکل گرفت و حالا گذشته است. به همین دلیل این روز به نام بصیرت نام‌گذاری شده و افراد بسیار زیادی در این روز ضرر کردند.
 
وی بیان داشت: اگر در خانه‌ای مشکلی وجود داشته باشد، آن را به همسایگان اعلام نمی‌کنند. کشور ما نیز مانند منزل خود می‌باشد و نباید مسائل و مشکلات‌مان را در مقابل دشمنان‌مان با هیاهو و از بین بردن آبرو آشکار کنیم.
 
تولایی در پایان خاطرنشان کرد: 9 دی جلوه‌ای از بصیرت مردم فهیم ایران بود و فتنه‌گران می‌توانند با اعلام ندامت به آغوش نظام برگردند.
 
گفتنی است؛ روز 9 دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم‌الله و ماندگار گردید که در این روز ملت همیشه در صحنه ایران حماسه دیگری آفریدند و جنود الهی بر جند شیطان بار دیگر فائق آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تولایی ، 9دی ، بصیرت ، آگاهی ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.