سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرآخوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر علوم با تغییر میلی‌منفرد نشان داد پیام دانشجویان را دریافت کرده است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: اقدام وزیر علوم مبنی بر تغییر میلی‌منفرد را به حساب دریافت پیام دانشجویان در آستانه روز حماسی 9 دی می‌دانیم.

مصطفی میرآخوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه وزیر علوم با برکناری میلی‌منفرد به نوعی برائت خود را نسبت به فتنه‌گران اعلام کرد که این جای تقدیر دارد، اظهارداشت: در سال 88 کشور طی 8ماه با ادعای تقلب برخی فتنه‌گران به آشوب کشیده شد و این ناآرامی‌ها تا جایی پیش رفت تا مردم خود وارد صحنه شدند و به این بازی‌های سیاسی خاتمه دادند. 
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با بیان اینکه پس از گذشت 5 سال از این اتفاق، قضیه فتنه 88 به شکل متفاوتی خود را در وزارت علوم نشان داد، تصریح کرد: عدم شفافیت در شعار اعتدال دولت، عده‌ای را  به طمع سهم‌خواهی انداخت به صورتی که برخی اصلاح‌طلبان تندرو وزیر علوم را سهم خود از دولت جدید می‌دانستند.
 
وی با تاکید بر اینکه افرادی مانند میلی‌منفرد و توفیقی حضورشان در فتنه 88 محرز بود، اظهارداشت: تغییر میلی منفرد از سمت معاونت آموزشی وزیرعلوم، خبر خوشی بود که در آستانه 9 دی به گوش رسید.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام وزیر علوم در آستانه روز حماسی 9 دی را به حساب دریافت پیام دانشجویان توسط وزیرعلوم می‌گذاریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.