سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاراته در المپيك، درخواست مسئولان كاراته ژاپن از نخست وزير

شش نفر از مسئولان فدراسيون كاراته ژاپن به همراه دبير فدراسيون جهاني در ديدار با نخست وزير اين كشور خواهان رايزني وي با مسئولان كميته بين المللي المپيك براي راهيابي كاراته به المپيك 2020 شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در اين ديدار "ناگورا" دبير فدراسيون جهاني كاراته، ساساگاوا رئيس فدراسيون كاراته ژاپن، مسئول كاراته كشور ژاپن در مجلس و به همراه تني چند از مسئولان كاراته اين كشور با "شينزو آبه" نخست وزير اين كشور ديدار و گفت و گو كردند.

مسئولان فدراسيون كاراته ژاپن در ملاقات با نخست وزير اين كشور خواستار انجام رايزني و دادخواستي رسمي از كميته بين المللي المپيك براي حضور رسمي اين رشته در المپيك 2020 توكيو ژاپن شدند.

در اين ديدار مسئولان كاراته ژاپن جذابيت ها و برتريهاي رشته كاراته را از ويژگي هاي اصلي اين رشته برشمرده و خواهان همكاري فدراسيون جهاني در جهت توسعه اين هنر رزمي به عنوان عاملي براي راهيابي آن به المپيك شدند. نخست وزير هم ضمن تاييد تمام گفته ها ابراز اميدواري كرد تا تمام تلاش خود را براي پيشرفت اين رشته انجام دهد تا كاراته به عنوان يك رشته رسمي در المپيك 2020 حضور داشته باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.