سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شب‌نشینی "به وقت مهتاب" با فرهیختگان

مجله تصویری «به وقت مهتاب» برنامه ای جدید برای شب نشینی خانواده های ایرانی در سرمای زمستان است. این برنامه 4 روز در هفته، از شنبه تا سه شنبه ساعت 22 تا 23:10 تماشایی است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه فرهیختگان؛ حمید ناصری مقدم تهیه کننده برنامه«به وقت مهتاب» بر موضوعات جذاب و متنوع این برنامه تاکید کرد و گفت: در این برنامه هر هفته یک موضوع بررسی می شود. "تولد" موضوع هفته اول این برنامه است و امید، اخلاق، گفتگو، ایمان و باور، فرهنگ، شهرت و... موضوعاتی است که در برنامه های آتی مورد مداقه قرار خواهد گرفت.
 
مقدم درباره تیتراژ ابتدایی این برنامه به "اسماء حسنی" اشاره کرد وگفت: برای شروع «به وقت مهتاب» در هر قسمت، یکی از"اسماء حسنی" با گرافیکی بدیع و موسیقیی شبانه پخش خواهد شد.
 
وی از پخش آیتم های ویژه 5 دقیقه ای برای ورود به موضوع برنامه خبر داد و افزود: در آغاز پرداختن به موضوع برنامه، آیتمی از سیر تاریخی موضوع پیش روی مخاطبان پخش خواهد شد تا آنرا از نگاه تاریخ، فیلم و سریال، ادبیات و ... بررسی نماید.
 
این تهیه کننده تلویزیون همچنین از پخش آیتم های نمایشی، روایت داستان، داستان مصور، فتو رمان و ... مرتبط با موضوع هر برنامه خبر داد و افزود: در این شب نشینی زمستانی گزارش های ویژه ای از مهمترین و جدیدترین رویدادهای حوزه فرهنگ و هنر به مخاطبان ارائه خواهد شد.
 
ناصری مقدم بر تولید آیتم های این برنامه با تلاش گروه های برنامه ساز تاکید کرد و گفت: هر بخش این برنامه شبانه را همکارانی تهیه و تولید می کنند که تجربه ساخت فیلم کوتاه، نمایش های صحنه و ... را دارند.
 
 وی به حضور یک کارشناس– مجری در هر قسمت از برنامه اشاره کرد و افزود: به دلیل برخورداری از موضوعات متنوع تخصصی، هر شب میهمانی از حوزه های مختلف هنرهای نمایشی و غیر نمایشی، جامعه شناسی، اندیشه و فلسفه و ... به شب نشینی شبکه فرهیختگان می‌آید.
 
به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، این برنامه با اجرای "داود نماینده" دوبلور و مجری و تهیه کنندگی حمید ناصری مقدم و سردبیری علی میرمیرانی روی آنتن  می‌رود.
 

انتهای پیام/ اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.